افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که تعداد اسرائیلی‌هایی که پس از حملات اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی، درخواست دریافت کمک‌های روانی داشته‌اند ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش مشرق، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل روز سه‌شنبه از افزایش روان پریشی در میان صهیونیست‌ها پس از حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، پس از حمله اخیر ایران به اسرائیل که «وعده صادق» نام گذاری شده، تعداد متقاضیان دریافت کمک‌های روانی در اسرائیل ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو، با وجود گذشت ۲۰۰ روز از حملات همه جانبه به باریکه غزه، همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام امروز در سخنانی با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

وی با بیان اینکه هیچ افقی پیش روی اسرائیل وجود ندارد تا بتواند اسرای خود را آزاد کند، ادامه داد: مقاومت همچنان در غزه پابرجاست. حملات ما به دشمن نیز ادامه خواهد داشت و نوع جدیدی به خود خواهد گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    2 0
    از اولش روانی بودن گردن ایران نندازین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس