کد خبر 1596199
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: تسلیحات اتمی آمریکا در صورت استقرار در لهستان، هدف مشروع مسکو خواهند بود.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز لهستان برای میزبانی از تسلیحات اتمی آمریکا انتقاد کرد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که روسیه در برنامه ریزی نظامی خود استقرار بالقوه تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را مد نظر قرار خواهد داد.

زاخارووا، در واکنش به اظهارات رئیس جمهور لهستان مبنی بر آمادگی کشورش برای استقرار تسلیحات هسته‌ای ناتو، گفت که به نظر می‌رسد ورشو عامدانه به دنبال جلب توجه بیشتر کسانی است که با برنامه‌ریزی نظامی در ستاد کل روسیه سر و کار دارند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که منطقی است به محض ظاهر شدن سلاح‌های هسته‌ای آمریکا در لهستان، آنها بلافاصله در لیست مشروع قرار خواهند گرفت و در صورت رویارویی مستقیم مسلحانه با ناتو، آنها هدف قرار خواهند گرفت.

زاخارووا با تحریک آمیز خواندن اظهارات رییس جمهور لهستان گفت که مقامات ورشو سعی خود را برای نزدیک تر شدن به سلاح‌های هسته‌ای آمریکا پنهان نمی‌کنند و فعالانه از این رویکرد در سیاست ضد روسیه خود بهره می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    9 2
    هیچ غلطی نمیتونید بکنید، الان روسگداها ناراحت میشن
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      فعلا که شما غربگداها ناراحت شدین که اربابای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشتون و صهیونیست‌های بدزاده تودهنی خوردن و هیچ غلطی نتونستن بخورن!!!
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    شما روسها غلط کردین تو بلاروس سامانه اتمی گذاشتین، حالا اونا هم تلافی کردن
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    احسنت ،دم سرکار خانم زاخارووا گرم!! از قدیم گفتن یانکی جماعت فقط تودهنی و پس گردنی حالیشه و زبون آدمیزاد حالیش نمیشه و این در مورد نوکرهای حلقه به گوشش مثل لهستان بدبخت هم صادقه!!
    • عمیر IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      توسری خور 😂😂😂
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    جناب آقای پرزیدنت رئیسی بهتره با جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین یه مذاکره ای بکنن تا موشک‌های هسته ای روسیه هم در خاک ایران مستقر بشن!! اینطوری دیگه همهٔ تهدیدات یانکی‌ها و صهیونیست‌ها متوقف خواهد شد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس