روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس

مجری شبکه منحله من و تو روایتی قابل توجه از پروژه‌های فریب کارانه ضدانقلاب که با ادعای تجاوز و ضرب و شتم زنان برای انحراف افکارعمومی همراه بود، ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، سالومه سیدنیا، مجری شبکه منحله منوتو طی پستی در شبکه ایکس ( توییتر سابق) زنانی که در پروژه‌های ضدانقلابی ذیل شعار "زن زندگی آزادی" فعالیت می‌کردند را فریبکار و حرف‌های این عناصر را غیر قابل باور توصیف کرد و نوشت:

«متاسفم که این فرقه جنون و دار و دسته‌اش کاری کردند که وقتی بیانیه می‌دهند برامون باور پذیر نیست…»

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس

وی افزود: «پروژه‌هایی مثل سپیده قلیان‌ها و نازیلا معروفیان‌هاتون رو دیدیم… گلرخ ایرایی‌ها و آتنا دائمی‌هاتونم شناختیم …کسانی که خود من سال‌ها با جون و دلم ازشون حمایت کردم…»

جالب است که همه این مواردی که این فرد بدان‌ها اشاره می‌کند پروژه‌هایی برای فریب افکارعمومی بود که در بطن حوادث سال ۱۴۰۱ از سوی رسانه‌های ضدانقلاب مطرح می‌شد و بعضا تا چندماه فضای سیاسی و اجتماعی کشور را درگیر خود می‌کرد اما وی همه آنان را دروغ و کلک می‌خواند.

وی تصریح کرد: «اینقدر دروغ گفتید و کلک زدید و خیانت کردین که چاقوهایتان دیگر دسته ندارد… خیانتی که شما به زنان ایران کردید مطمئنم در تاریخ ثبت خواهد شد… شک نکنید نسل‌های آینده از شما همیشه به بدی یاد خواهند کرد …»

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس

به نظر می‌رسد سیدنیا به صوت اخیر «نرگس محمدی» اشاره می‌کند که بازهم ادعاهای واهی را علیه نظام جمهوری اسلامی طرح کرده و با مظلوم نمایی مدعی شده که زنان زندانی سیاسی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

این تحرکات سیاسی انقدر نخ نما شده و مصنوعی است که حتی عناصر ضدانقلاب نیز به آن برچسب جعلی و دروغین می‌زنند.

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس

جالب است که مجری شبکه من و تو با اشاره مستقیم به اسم افراد آنان را دروغگو خطاب می‌کند؛ لیست اسامی که می‌توان به آن افرادی چون حسین رونقی، آرمیتا عباسی و خود نرگس محمدی و ... را نیز افزود که رسانه‌های ضدانقلاب با ادعاهایی چون تجاوز، عدم رسیدگی مناسب به بیماری و ضرب و شتم این افراد فضای مجازی را پر کردند اما بعد از آزادی و انتشار تصاویر ‌این زندانیان سیاسی که برعکس این موارد را نشان می‌داد افکارعمومی متوجه فریبی که خورده شد و بعضا فعالان مجازی با عصبانیت از این دروغ‌ها یاد کردند که با حربه سوء‌استفاده از عواطف مردم و جریحه‌دار کردن احساسات جامعه سعی کردند به اهداف خود برسند.

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • رضا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    64 3
    خب بالاخره زندگی خرج داره این بنده شیطان هم کارش را از دست داده و مشتری هایش کم شده حق داره عصبانی باشه البته خودش هم باید بداند که هیچ کس از آیندگان هم از خودش به نیکی یاد نخواهد کرد!!
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      19 0
      اینها وقتی میگن "علیه جنگ فریاد شوید" منظورشون صلح نیست. بلکه منظور اینه که اسرائیل و آمریکا هر غلطی کردند سر خم کنید بگید چشم. اینقدر پست و حقیرند
    • GB ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      21 1
      پروژه بیحجاب کردن زنان ودختران ایرانی وارد فاز جدیدی شده البته باید از شروع دبستان برای فرهنگ سازی حجاب برای بانوان و دختران پاک ایران زمین کوشید اجبار بدون فرهنگ سازی نتیجه معکوس خواهد داد . وقتی زنان و دختران ایران پشت پرده بیحجابی را بدانند با حجاب مخالفت نخواهند کرد.
  • SE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    24 1
    اینها از قماش پری بلنده هستند
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      22 0
      پری بلنده هم این اراذل جیب بر رو گردن نمیگیره
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      8 0
      پری بلنده داستانش مشخص است اما داستان این خانم نه چندان محترم با نام سالومه اینه که ایشان مزدور هستند. البته خودشان باور ندارند اما به معنای واقعی مزدور رسانه ای و سیاسی هستند و الان کفگیرشان به ته دیگ خورده و جلز و ولز میکنند.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    30 3
    ایکاش موشک به این مراکز بزنن
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    27 1
    این شیاطین و اراذل و اوباش کارشان شیادی است تعجب از جاهلان و بی فکران که جانشان را برای این تبه کاران به خطر می اندازن
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    35 0
    این تپل کثیف بدریخت داره به اون عوضی ها میگه از شما به بدی یاد میکنن؟! یعنی از خود عوضیت به خوبی یاد میکنن؟! شاید، اگر .... باشند! مسخره های بی بته، سلیطه، بی ناموس
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      13 0
      کلمه«تپل»مناسب این بهایی هرزه نیست،بگو «بشکه ی پرازگوه وپهن»
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      آخ که اگرروزی روزگاری این بهایی هرزه دستم بهش میرسیدبافشارشست دستهام هردوچشم این بهایی نجس روازکاسه سرش درمی آوردم فعلا که ازخشم دارم دندون قروچه میرم دستم ازاین عفریته بهایی کوتاهه!خداروچه دیدی اگر فرداروزی توگونی بیارن برای حساب پس دادن اون وقت شیرینی پخش میکنم بین مردم
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    20 5
    سالومه!بهایی بی شرف! همجنس باز بی همه چیز! پس چرا اون موقع بدون مدرک و دلیل از این سلیطه ها دفاع می کردی؟! حالا که پیر و بیکار شدی ادای بیگناهها رو درمیاری؟!!!دستات به خون آلوده اس؟!
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      14 0
      کم لطفی نکنید این موجود همه چیز بازه برای پول هر کاری میکنه.یادتون باشه زمانیکه پشت به میهن کردید و در زمین دشمن بازی کردید برای بدست آوردن پول هر کاری خواهید کرد نمونه اش همین موجود
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      23 0
      خودش یه بهایی کثیف بود که کانون خانواده درایران روهدف قرارداده بوددیه حرومی هرزه و بهایی کثیف
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      19 1
      کاری که بزرگمرد تاریخ ایران میرزاتقی خان امیرکبیر برسرآن سردسته بهایی هاآوردکه هرروزتحت الحفظ اززندان می آوردوسط فلکه های شهرطهران به چوب وفلک می بست وفلک میکردبایدبرسراین این مجری هرزه سالومه بهایی هم بایدبیاددرهرروزهفته،لعنت خدابرهرچه بهایی کثیف هست که جامعه ساده دل وناآگاه ایران روبابدآموزی ها،به لجن کشیدند،کانون خانواده راهدف گرفتند
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    8 1
    حالا كه سنت رفته بالا و از ريخت افتادي ديگه به درد كيوان عباسي نمي خوري!
  • علـی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    43 1
    حالا نمیشه عکس قیافه‌های نحس و لجن این لاشخورا رو حداقل شطرنجی کنید حالمون بهم نخوره؟!
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    37 1
    همش فریب و دروغ و فتنه شیطان بود ،حتی همون فوت مهسا امینی ، اون هم مثل حکایت اینها بود، همه آنچه اتفاق افتاد حقیقت واضحی بود که جلوی چشم همه اتفاق افتاد، نه تنها جراحی مغز شده بود بلکه مشکل غش نابهنگام به تایید هم محله ای هایش و مشکل تیروئید رو هم داشت، دیگه آیا حقیقت ازین واضحتر!؟ ولی شما با ملت شریف ایران چه کردید؟فقط اظهار پشیمانی کافی نیست چون گناه دخترانی که از سر نا آگاهی و عدم اطلاع متاسفانه کشف حجاب کردند همه و همه اش به گردن شماست، مگر اینکه توبه کنید و روشی غیر ازینی که بودید رو در پیش بگیرید و به درگاه خداوند تضرع کنید و هدایت کسانی رو که گمراه کردید از خداوند بخواهید، در اینصورت امیدهایی هست ،ولی دوباره با خداوند از در نیرنگ وارد نشید که شمارو دچار غرور و خود فریبی میکنه و جوری عذاب می‌کنه که هرچه نیرنگ زدن از یادتون بره
  • افسانه IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    شایعه شده به زندانی ها بعداز بازجویی امپول سمی می زنند لطفانظرمن رابذارید
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 0
    همین نرگس محمدی جایزه نوبل نبود که گفت تو زندان اعتصاب غذا کرده و داره از شدت لاغری سقط میشه وقتی آزاد شد مثل بشکه پونصد لیتری شده بود که از جلو و عقب تو آفساید بود؟!! اینا اصلا ذره ای حیا و شرم ندارند. زنک بی حیا و بی شرف چنین دروغی گفته و اینطور دروغش برملا میشه و باز هم تکرار میکنه و من موندم اونهایی که به این جماعت توجه می کنند و براشون تره خرد می کنند دیگه چقدر خر هستند! به خدا از جناب خر عذرخواهی میکنم. بی حیاتر از این جماعت تو تاریخ این مملکت نداریم.
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 2
    مروج اصلی بی حجابی درایران اول آمریکا واسرائیل وانگلیس؟وبعدبهاییت درایران است بابد دراین مساله همراه فرهنگ سلزی وتبلیغ حکم قانون هم اجرابشه هردوکارلازمه
  • DE ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    نرگس محمدی بشگه ! عرضه نداشت بچه هاشو بزرگ کنه و اونا رو به حال خودشون رها کرده بعد میاد زرهای زیادی میزنه. تو که نمیتونی بچه ها تو اداره کنی ، چطور مدعی های مفتی میشی؟ یک عنصر منافقین مغرض که برای پیشروی اهداف معاندین داره حرص میزنه. عنصر کثیف و پلید اصلاحاتچیان که ،برای خودشون دکونی به اسم حقوق بشر باز کردن.
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 0
    اینها همه بهایی هستند . بهایی ها دشمن اسلام و ححاب هستند .
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    فکر کنم میخواد بیاد صدا و سیما خخخخخخ
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 5
    از سالومه خیلی خوشم میاد
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      2 1
      خفه شو،آشغال خورکثیف!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس