نهضت آزادی

این گروهک در بیانیه‌ای به بهانه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در دمشق با پرهیز از شهید خواندن مستشاران این جنایت، از عنوان جان باخته برای آنان استفاده کرده است!

سرویس سیاست مشرق- گروهک منحله نهضت آزادی در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از سیاست خارجی و کمک‌های مردم ایران به سوریه و با رد حق انتقام تهران از رژیم تل‌آویو بابت جنایت دمشق به هجمه علیه سیاست‌های جمهوری اسلامی پرداخت.

این گروهک در بیانیه‌ای به بهانه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در دمشق با پرهیز از شهید خواندن مستشاران این جنایت، از عنوان جان باخته برای آنان استفاده کرده و کوشید علاوه بر تحریف حقیقت مقاومت، بیانیه خود را بهانه ای برای هجمه به حاکمیت قرار دهد!

گروهک نهضت آزادی در این زمینه با تعریف کمک های مستشاری جمهوری اسلامی به کشور های همسایه و اسلامی همچون کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی از این کمک ها به عنوان برنامه نظامی جمهوری اسلامی در فراسوی مرزها یاد کرده و و با اعلام عدم تایید این برنامه ها حکیمانه ترین اقدام در برابر رژیم صهیونیستی صرفا اقدام حقوقی دانسته است.

این گروهک در این رابطه تاکید کرده است، نهضت آزادی( گروهک غیر قانونی و منحله) موثرترین و مدبرانه‌ترین واکنش حکومت ایران را که توام با عزت کشور، مصلحت ملی و موید رعایت اصل حکمت در سیاست خارجی باشد، بهره‌گیری از سازوکارهای حقوق بین‌الملل برای کاهش مشروعیت اخلاقی و سیاسی رژیم صهیونیستی حاکم بر تل‌آویو می‌داند. از این رو، از دولت جمهوری اسلامی می‌خواهد که علاوه بر خویشتن‌داری و پرهیز از هرگونه تقابل نظامی، با استفاده از ظرفیت‌های دیپلوماسی عمومی و رسمی و تعامل جدی با شورای امنیت سازمان ملل متحد، دولت اسراییل را وادار به پاسخ‌گویی در برابر دیوان دادگستری لاهه و دیگر نهادهای سازمان ملل متحد مانند شورای حقوق بشر کند!

بیانیه نهضت آزادی در حالی منتشر می‌شود که امروز رژیم صهیونیستی درگیر جنگ فرسایشی است و افکار عمومی دنیا علیه این رژیم است و حامیانش نیز در دوراهی تردید نسبت به حمایت از این رژیم قرار گرفته‌اند.

گروهک نهضت آزادی در شرایطی که جهان علیه وحشی ‌گری صهیونیست ها به خروش آمده و از سوی دیگر جبهه مقاومت را مظلوم عرصه و میدان می داند، سیاست های اصولی جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم و کمک های مستشاری را مبتنی بر دیدگاه های امریکایی و اسرائیلی ها تعریف و تفسیر کرده و به انتقاد از آن‌ها نیز می‌پردازد.

این گروهک همچنین با عدم حمایت از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی عملا چشمان خود را بر سه اقدام مغایر با قوانین و قواعد بین‌المللی صهیونیست ها یعنی «نقض حریم هوایی کشوری مستقل»، «حمله به یک مکان دیپلماتیک» و «ترور» بسته و نشان دادند که این گروهک در حوزه فلسطین نیز که زمانی مدعی حمایت از آن نیز را داشتند دچار استحاله عمیق شده‌اند.

قابل توجه آن‌که تشکیلات نهضت آزادی حزبی غیرقانونی بوده و این گروهک حق برگزاری جلسات و نوشتن بیانیه را ندارد، با این وجود در بزنگاه‌های خاص به صحنه آمده و با دادن گرا به عناصر ضدانقلاب برای آن‌ها طراحی خط سیاسی می‌‍کند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • عبدالله IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    49 7
    نجس ترین و فاضلاب ترین گروهک همبن نهضت آزادی منحله است. نفرات آن سرسپردگان شیطان بزرگ و دیوثان سیاسی و کثافت های روزگار هستند.
    • BG ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      24 5
      متاسفانه ایران در طول تاریخ همیشه با دو دشمن خبیث جنگیده است یکی دشمنان خارجی ودیگری منافقین داخلی خدمات رسان به دشمنان خارجی ای کاش مردم فهیم ایران فریب نیرنگ تزویر و ریای این منافقین که در جریانهای مختلف امروز پیدایش کرده را نخورند این جریان شامل جریانهای تحریف جریان فتنه جریان پسماند های سلطنت طلب جریان منافق رجوی جریان گروهک آزادی جریان های وطن فروش خائن جریانهای تجزیه طلب جریانهای مستبد تندرو اصلاح طلبی جریان سبز جریان تزویر بنفش و و و ...
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      17 4
      خب بالاخره بطور صریح مشخص شد که نهضت آزادی منحله سرش تو آخور اسرائیل بوده و هست.
    • SE ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      9 1
      این ماسونهای کثیف با اصحالاتیها خائن ارتباط تنگاتنگ دارند
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    22 5
    سرمایه های معنوی اسرائیل درایران وخائنین وطن فروش چقدرنگران انتقام ایران ازصهیونیست هاشدند!یعنی یه زلزله درآمریکاو سرزمینهای اشغالی به وقوع بپیونده لاشه هاوجنازه های خائنین درایران میاد روی آب!
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    16 5
    این اتفاق ثابت کرد ، تمامی مخالفان جمهوری اسلامی ، مزدور اسرائیل هستند ،
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    31 2
    نهضت حقارت ،آشغالهای حال بهم زن
  • محمد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    15 5
    ضربه ای که اسلام و ملت ایران در طول تاریخ از منافقان خورده است از دشمن صهیونیستی نخورده.اینان سرسپردگان و مزدوران اجنبی هستند .گرگ در لباس میش
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 7
      آفرین
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    9 2
    بهمن ۸۸ سازمانهای نظر سنجی آمریکا و کانادا صحت نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را تایید کردند اگر مردم خبر دار می‌شدند این جماعت این قدر پررو نمی‌شدند
  • US ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    5 18
    خب حالا شما انتقام بگیرید ببینیم چه می‌کنید.
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      4 5
      هر کی بگه انتقام بگیرید خائن هستش هر کی هم میگه نگیرید خائن هستش کلا یه مشت خائن دور هم جمع شدیم
    • م ل اراکی آلمان IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      3 4
      شما بفرما خفه شو نوکر اجنبی
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 2
      مزدور خودتی که دور هم جمع شدید و داری حرف مفت میزنی مزدور
  • DE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    11 7
    ملت ایران دارای اراده قوی و بسیار عظیمی است که لازم نکرده گروهک نهضت آزادی بی خاصیت و خائن مثل قیم برای ملت ایران تصمیماتی بگیره که خلاف منافع و امنیت ملی باشه و به نفع دشمنان ایران باشه.این گروهک غرب زده ،خودباخته، تصمیم به تطهیر و طرفداری از اسرائیل اپارتاید و جنایتکار کردند. جنایتکاری که 33000 نفر زن و کودک و سالمند و جوان بی دفاع و بی گناه مردم مظلوم غزه رو شهادت رسونده و علیه ایران از هیچ دشمنی اباء نکرده، چنین حمایت علنی از این اسقاطیلی های جنایتکار و تجاوزگر خیانت علنی این گروهک علیه مردم ایران است. حق مقابله به مثل حقی است که سازمان ملل به هر کشوری در صورت مورد حمله قرارگرفتن صریحا داده. به این خودفروشان خائن داخلی چه مربوطه مانع استفاده ایران از حق و حقوق رسمی و بین المللی اش بشه. این گروهک کثیف اسرائیل پرست طرفدار قاتل ملت ایران برای همیشه بره به درک! قوه قضائیه دادستان این گروهک رو محکوم و خانواده شهدا از این گروهک رسما شکایت کیفری بفرمایندو ملت ایران روز قدس تو دهن جاده صاف کن های اسرائیل کوبیدند!
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    17 3
    یعنی صهیونیستهای ایران خواهان عدم انتقام از صیونیستهای اسرائیل خبیث هستند
  • علی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 1
    البته بیانیه اینان زیادهم بدنیست خوش یمن است نشانه پیروزی نهایی جبهه یکپارچه مقاومت اسلام بر صهیونیسم ورفتن آمریکااز منطقه است بزرگترها یادشان است نشان به اون نشان که 45سال پیش هم در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی اینان به دست وپاافتادندامام با دستگاه شاه مذاکره کند تاشاه سلطنت مشروطه داشته باشد امتیازاتی بدهد ولی شاه سقوط کردالان هم خواهان مذاکره ودست به دامان سازمانهای بی خاصیت بین المللی هستندسازمانهایی که بیش از صدنفراز کارمندان انان به دست اسرائیل کشته شدند نتوانست کاری کند
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 2
    در اینکه تفاله های نهضت امریکایی اسرائیلی آزادی ، در ایران اسلامی جایگاهی ندارند ، شکی نیست و همه بخوبی میدانیم از چه ابشخوری پروار میشوند . اما متحیرم این همه دستگاه های عریض و طویل نظارتی ، امتیتی و قضایی به چه هدفی مشغولند که این گروهک و گروه های سیاسی فولکس واگنی و وادادگان غربی براحتی در کشور جولان داده و عرض اندام می کنند ؟؟؟
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 1
      دقیقا و همزیستی حسن آقای مصطفوی و رسانه ایشان با این حزب تفاله که بچه هایش منافقین هستند هم در نظر بگیرید
  • BE ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    6 2
    یه مشت بی شرف آشغال دوزاری بی ناموس و مهمتر از همه بی سواد‌
  • BE ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 1
    یه مشت بی شرف آشغال دوزاری بی ناموس و مهمتر از همه بی سواد‌
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 1
    جای تعجب ندارد، زمانی تعجب برانگیز است که نوکر سرسپرده به اربابش خیانت کند. گروهک نهضت آزادی تماماً دست پرورده های آمریکا و انگلیس هستند.
  • BE ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    5 1
    یه مشت بی شرف آشغال دوزاری بی ناموس و مهمتر از همه بی سواد‌
  • محمد IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 2
    بریده بال نسل خائن و وطن فروش آقازاده ی دزد.ستارخان رو هم که داشت پوست استعمارگرای انگلیسی رو میکند،یه ایرانی بیشرف از پشت با تیر شهادت رسوند.
    • ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      رییسعلی دلواری بود گمونم
    • حجت IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      شهیییییید رئیس علی دلواری
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    5 3
    اتفاقا مواضع انفعالی همین گروه در اول انقلاب هم یکی از عوامل تضعیف قوای مسلح و تطمیع صدام حسین بود. سرسلسله آن ها یعنی محمدمصدق هم در زمان نخست وزیری نیروهای مسلح را تضعیف کرد
  • US ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 1
    چه جالب! هر روز یک عده از نفوذی ها و عوامل بیگانه در داخل کشور - بدستور موساد مجبور می شوند اقدامی در جهت انحراف تصمیم ایران برای انتقام از صهیونیست ها انجام دهند. واقعا شرم آور است که این افراد با وقاحت ماسک ها را از چهره برداشته اند و در دفاع از اسرائیل درصدد هستند تا آسیب کمتری به صهیونیست ها وارد شود. مطمئنا نفوذی های دیگری هم در رده های بالای نظام مشغول لابیگری هستند لذا بهترین اقدام این است که زمان و مکان و نحوه اجرای انتقام از کنترل سیاسیون خارج شود و هسته مرکزی نظام مستقیما آن را به عهده بگیرد.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 8
    همه بد هستند فقط شما یک مشت جانور خوبید
    • محمدایوب IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      7 1
      نه بابا تو خوبی ببخشید تو خوکی
    • BE ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      8 2
      بعلمع ما خوبیم و جانور تو هستی و قوم و خویشت.
    • BE ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      5 1
      بله ما خوبیم. جانور هم تو هستی و قوم و خویشت.
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      4 2
      ۱۷:۴۶ جانور که تو و اربابای جهود کثیفت هست که ۶ ماه و بلکه چند دهه هست که جنایت و فساد میکنید در جهان ولی آخرهای عمر کثیفتان هست به اذن الله پس بکش زوزه سوزش ما تحتت را شغال منافق کثیف
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 0
    در اینکه تفاله های نهضت امریکایی اسرائیلی آزادی ، در ایران اسلامی جایگاهی ندارند ، شکی نیست و همه بخوبی میدانیم از چه ابشخوری پروار میشوند . اما متحیرم این همه دستگاه های عریض و طویل نظارتی ، امتیتی و قضایی به چه هدفی مشغولند که این گروهک و گروه های سیاسی فولکس واگنی و وادادگان غربی براحتی در کشور جولان داده و عرض اندام می کنند ؟؟؟
  • ضیا IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    شما کی تاحالا به حرف مخالین گوش دادید تا این بار دومش باشه. انتقام بگیرید اونم از نوع سخت و واقعی یعنی صهیونیست ها جرات حمله به هیچ ایرانی را نداشته باشند ، بقول سردار کرک و پرشان را بریزید
  • روجا IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 1
    جبهه ملی مرتد است یک مشت پیر کفتار و سگ زنجیری که تشکلی بنام نهضت آزادی تشکیل داده اند ملعون وطن فروش و ستون پنجم دشمن هستند.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    4 1
    هر جا رو میبینی اشغال ریخته کسی نیست جمع کنه
    • BE ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      2 2
      خخخخ خوب گفتی. معمولا جمع کردن این آشغالها کار قوه قضاییه است ولی حیف.
  • سروش IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 1
    باید این پیر و پاتالها ببندین گاری بفرستین تو میدان جنگ تا ادب بشن
  • ناشناس IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    موضوع سوریه و لبنان و غزه
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 2
    پشه های مال مردم خوار
  • US ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    عبدالعلى بازرگان فرزند مهدى بازرگان با حقوق سازمان جاسوسى سيا زندگى مرفهى را در كاليفرنيا دارد و هنوز هم معاندانه و منافقانه قرآن كريم را آلت و وسيله شارلاتانى خود قرار داده و عده اى انگشت شمار از جاهلين را دور خود جمع نموده و همچنان مانند خوارج مشغول دغل كارى و عوامفريبى است . اين است فرآورد شعور گروه نهضت آزادى از اسلام و انقلاب .
  • محمد IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    خاک دو عالم تو سرشون
  • BE ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    اون الاغه که قلاده بسته خیلی با نمکه خخخخخخخخخخ! سمت راست بالا!
  • حاج رضوان GB ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    هفتم سرداران شهید هم گذشت ،غیر از چند تا توئیت و سخنرانی پرطمطراق کاردیگری هم علیه اسرائیل انجام شده .حال نهضت کذایی یه زرمفتی زد شما چکارکردین.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    ای اسراعیل بقربون شما واصلاح طلبان بره کهشما چقدر به اسراعیل وفادارید.اماکمی گله داریم حالا که ایران اردنگی محکم میزنه .ازشما سرمایه ها بیشتر انتظار داریم .گرین کارتهای سفارش شده اماده است فدات بشم
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    دوباره جوجه ارزشی ها اومدند درباره چیزی که اطلاعات ندارند نظر دادند اخه شما دهه هشتادی ها چی میدونید از سیاست اونم از نهضت بزرگ ازادی که بزرگانی مثل مصدق و بختیار و بازرگان رهبران اون بودند که تریلی نمیتونه اسمشون را بکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس