کد خبر 1595630
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، نشست علنی امروز- یکشنبه ۲ اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۳ تن از نمایندگان آغاز شد.

قرار است در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سودا گری و سفته بازی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی بررسی شود.

نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی ‎در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار،گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری وگزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

همچنین بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در مورد رسیدگی به طرح نظام قانون گذاری تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار صحن علنی امروز قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    به جای این کار ناحیه بندی شهرهای بزرگ در دستور کارشون قرار می گرفت
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 0
    حالا چه کاری برای مردم کرده اند که باافزایش میخواهند انجام دهند؟؟؟ بااینکار فقط هزینه ها را افزایش میدن که این هم قوز بالا قوز برای مردم است!!!
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      1 0
      اگه برای ما کاری نمیکنن برای خود واطرافیانشون که خوب کارمیکنن!خخخخخخخ
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    به نظر همین تعداد کافیه
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      0 0
      زیاد هم هست...چه کار مثبتی برای عموم مردم کردند؟کدامین طرح تصویب شد که به نفع مردم بود؟کدامین وزیر در چهادچون حق مردم استیضاح شد؟
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    همین هم زیادیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس