کد خبر 1595523
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 

مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز از دستگیری اعضای خانواده رمال تبعه خارجی غیر مجاز در مشکین دشت فردیس خبر داد.

به گزارش مشرق، "سیروس دهقان شیری " روز شنبه افزود: این خانواده شامل ، پدر ، مادر و دختر خانواده با رمالی در این منطقه پول های هنگفتی را دریافت می کردند.

وی ادامه داد: دادستان عمومی و انقلاب ، نیروی انتظامی شهرستان فردیس بلافاصله پس از اطلاع با هماهنگی اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی وارد عمل شده و این خانواده دستگیر شدند.

وی یادآورشد: تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز ادامه دارد.

اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 

مدیر کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: بر اساس تحقیقات اولیه پدر این خانواده شاکیانی مبنی بر تعرض به زنان نیز داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    4 2
    اینها همه افاغنه هستند بعد از سرکیسه کردن مردم ایران در افغانستان به ما می‌خندند
  • خان داداش IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    2 0
    نادون ترین ایرانی اونیکه می‌ره پیش رمال بیسواد افغانی پول و طلا میده گره از مشکلاتش باز کنه...ی چیز در مورد افغانیها بدونید اگه حتی کاری از دستشونم بر بیاد برای ایرانی انجام نمیده مگه اینکه یا مجبورمجبور باشه بااینکه بتونه چندین برابرش ازت بتیغه
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    عامل بسیاری از این ناهنجاری های اجتماعی واقتصادی(دزدی ها) وفرهنگی درسطح جامعه همین اتباع بی فرهنگ وبیشعور وبی شرف اتباع خارجی هستند
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    این اتباع خارجی که همه میدونیم ماله کدوم کشورن ایرانو با کارهاشون آباد کردند !!! تشکر از مسیولین برای نظارت نکردن بر ورود این اتباع خارجی که دارند ایرانو به گند میکشند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس