کد خبر 159546
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹

تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی برابر آلومینیوم توانسته است تا رده سیزدهم جدول بالا بیاید، امیدوار است با کسب دومین پیروزی پی در پی و توقف رقبایش به رده دهم جدول صعود کند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز و با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا پیگیری می‌شود که این مسابقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. تمام اخبار قرمزپوشان تهراني از هفته گذشته تحت تاثیر اخراج علی کریمی قرار داشته است.

با وجود این سرخپوشان موفق شدند در آخرین مسابقه خود با ارائه یک بازی نه چندان دلچسب مقابل آلومینیوم با یک گل پیروز شوند. این پیروزی علاوه بر اینکه باعث صعود پرسپولیس به رده سیزدهم جدول شد، تا اندازه‌ای از بار انتقادات به «مانوئل ژوزه» کاست.

مهمترین دغدغه ژوزه در پرسپولیس عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم است. مسئله‌ای که به نظر می‌رسد به خاطر نبود یک هافبک خلاق و بازیساز دامن سرخپوشان را گرفته است و بیشتر خودنمایی می‌کند.

بازیکنان خط حمله پرسپولیس سه هفته است که گل نزده‌اند. آخرین مهاجم گلزن پرسپولیس، محمد قاضی بود که تک گل این تیم را در بازی با فولاد وارد دروازه حریف کرد.

از غایبان پرسپولیس می‌توان به غلامرضا رضایی و حمید علی عسگری دو بازیکن مصدوم این تیم اشاره کرد که قرار است بعد از بازی با سایپا و تست نهایی به تمرینات گروهی برگردند.

مقابل پرسپولیس تیمی بازی می‌کند که با سرمربیگری مجتبی تقوی نتایج قابل قبولی کسب کرده و در رده چهارم جدول قرار دارد.

هر چند سایپا هفته گذشته برابر ذوب آهن تن به شکست داد ولی بازیکنان دونده و جنگنده این تیم نشان داده‌اند که عبور از تیم‌هایی مثل پرسپولیس چندان سخت نیست. بخصوص اینکه شاگردان تقوی موفق شده‌اند تیم‌هایی چون سپاهان و استقلال را از پیش رو بردارند.

ابراهیم شکوری و رحمان احمدی دو بازیکن سایپا هستند که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و بدون شک انگیزه بیشتری نسبت به سایر مسابقات خواهند داشت.

از سوی دیگر کریم انصاری‌فرد هم بعد از چند سال حضور در سایپا این فصل به جمع سرخپوشان اضافه شده است. انصاری‌فرد که سال گذشته با پیراهن سایپا به عنوان آقای گلی لیگ هم رسید تا اینجای کار فقط یک گل برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است.

این بازیکن امیدوار است تا علاوه بر حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل تیم سابق خود گلزنی کند تا بلکه پاسخ بخشی از انتقاداتی که به عملکردش می‌شود را بدهد.

پرسپولیس و سایپا سال گذشته دو بار رو در روی همدیگر قرار گرفتند. در بازی رفت پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر سایپا را با هدایت مجید صالح شکست بدهد.

در بازی برگشت این مجتبی تقوی بود که به جای صالح روی نیمکت پرسپولیس نشست و موفق شد شاگردان مصطفی دنیزلی را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

باید منتظر ماند و دید آیا سایپا می‌تواند در نبود علی کریمی که به جادوگر پرسپولیس مشهور است یکبار دیگر این تیم را شکست بدهد یا این تفکرات «مانوئل ژوزه» است که پرسپولیس را حتی بدون جادوگرش تا رده دهم جدول بالا می‌کشد.

 برنامه دیدارهای هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

سه شنبه - 11 مهر

سایپای البرز - پرسپولیس، ساعت 18:15، ورزشگاه تختی تهران

پنجشنبه - 13 مهر

راه آهن - پیکان تهران، ساعت 17:15، ورزشگاه اکباتان تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس