کد خبر 1595066
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
وزارت خارجه فرانسه روز جمعه ضمن تعبیر کردن تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به دفاع از خود، خواستار خویشتن‌داری کشورها در غرب آسیا شد.

وزارت خارجه فرانسه روز جمعه ضمن تعبیر کردن تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به دفاع از خود، خواستار خویشتن‌داری کشورها در غرب آسیا شد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار گزارش‌هایی از انهدام ۳ ریزپرنده در آسمان استان اصفهان توسط ضدهوایی، پاریس خواستار خویشتن‌داری در منطقه شد.

وزارت خارجه فرانسه روز جمعه ضمن تعبیر کردن تجاوزات نظامی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی به دفاع از خود، خواستار خویشتن‌داری کشورها در غرب آسیا شد.

بامداد امروز بود که ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان هدف اصابت سامانه‌های ضدهوایی قرار گرفته و از بین رفتند.

منابع آگاه نیز ساعتی پیش به خبرگزاری فارس اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز گفت: «تکرار می‌کنیم که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف اقدامات نظامی قرار بگیرند. ما همچنان از همه می‌خواهیم که حداکثر خویشتن‌داری را از خود نشان بدهند».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    به این کوچیکی رو هم پاسخ میدن؟ من که به نظرم نیاز به پاسخ هست. البته درخور ولی شدیدتر. وگرنه باز به بازی در محدوده خاکستری بر میگردیم
  • ... IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    اگه شما بیشرفها دست از سر اسیا بردارید وفرزند نامشروعتونو بردارید تمام دنیا در اسایش خواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس