سردار احمد حق طلب فرمانده حفاظت از مراکز هسته ای

سردار احمد حق طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته‌ای کشور در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی گفت: تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات گذشته محتمل است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی کل سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور در گفتگویی درباره اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پیروزمندانه "وعده صادق" مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای کشور اظهار کرد:

این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید ، نسبت به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای کشور مبادرت ورزیده است.

وی افزود: هرچند بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند ؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است .

سردار حق طلب با اشاره به اینکه اخیراً رژیم صهیونیستی در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشت، تصور نمی رفت مجددا در اقدام مذبوحانه دیگری بخواهد تهدید حمله مراکز هسته‌ای کشورمان را مطرح کند،بیان داشت :

به لطف الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران ، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند، خاطرنشان کرد : مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها ،دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت، تاکید کرد :

" اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد."

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر دوره بزن و در رو گذشته است، گفت :

اگر رژیم صهیونیستی اقدام تجاوزکارانه ای علیه ایران انجام دهد ، نوع پاسخ با تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها مطمئن باشند ضربه‌ای که از نیروهای مسلح دریافت می‌کنند به مانند عملیات "وعده صادق " در تاریخ یادگار خواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد:

به مردم عزیز و شریف ایران اطمینان می‌دهیم ، فرزندان انقلابی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش غیور و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر نیروهای نظامی ، انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی کشور با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزارها و تجهیزات پیشرفته حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور حفاظت و صیانت می‌کنند ، لذا مراکز هسته‌ای کشورمان در امنیت کامل است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 96
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • زت IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    38 4
    هنوزم معتقدم ایران باید بمب اتم بسازه.پاکستان هم مسلمانه ولی برای بازدارندگی اتم داره...تا دیر نشده آقایان مسیول .بذار مکانیزم ماشه هم بیاد بهتر از حمله به خاکمون و جان دادنه
    • رضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      15 5
      باید مواظب خرابکارهای داخلی یا نفوذی باشیم شدیدا مراقبت از تاسیسات هسته ای رو چند برابر کنید
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      14 6
      هر چه سریعتر طبق دستور و اعدو لهم ماستطعتم من قوه باید بمب را بسازیم.
    • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      11 4
      تنها راهی که این جانوران سیاسی /و انسانی دست از سر ملت ایران بر میدارند دستیابی به سلاح اتمی از طرف ایران است. 10-12ساله پیش هر کانال تلویزیونی را میشنیدی صحبت از حمله امریکا به کره شمالی بود. بعد از نمایش انفجار سلاح اتمی کره شمالی همه اذادیخواهان و حقوق مندان و حقوق دوستان قوانین بین المللی خفه خوان گرفته و نظر خود را معتوف به ایران کردند.
    • DE ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      10 0
      ظاهرا این خواسته ی کل جامعه‌ست. الله اکبر. مبارک است ان شا الله تعالی.
    • DE ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      8 0
      دیگه لازم نیست منت روسیه و واسه جنگنده بکشیم. خلاص. اتم داری، همه چیز داری.
    • مهرداد IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      5 0
      بنظرم بمب اتم داریم آنهم بدلیل آنکه گفته می شود در هر سطحی به ما حمله شود در همان سطح پاسخ داده می شود
    • کارشناس رسانه بسیجی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 14
      هر کسی در کشور یک حدودی دارد .فرمانده حفاظت از اماکن حساس هسته ای در حدی نیست که درباره سیاست های کلان کشور صحبت کند . قبلاً برابر اشتباه یک سری افراد دیگر ایران را متهم به خرید بمب اتمی کردند در حالی که سیاست کشور چنین نبود ولی امروز مشکلات تله ای که غربی ها برای این افراد پهن کردند را حس می‌کنیم . پس حاج احمد حق طلب لطف در محدوده وظایف خودت صحبت کن .
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    41 5
    زنده باد. فقط این جمله رو داشته باشید: "تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد" بالاخره یک مسئول رسمی و مهم حرف دل ما رو در زمینه هسته ای زد. همینفرمون رو ادامه بدید
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      13 6
      دردنیای که کفتارها یی چون آمریکا واسرائیل وجود دارد بايد به‌ مهمترین سلاح‌های مدرن مثل اتمی وهیدروژنی مجهز شد
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    16 6
    تکه ای مهم از پازل راهبرد ایران... ما منتظر حمله اسراییل می مانیم تا از فرصت آخرین نمایش خود قبل از هسته ای شدن استفاده کنیم.... سلام بر جهان جدید.... درود بر ایران اسلامی
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      18 5
      کسی چه میدونه، شاید هم قبلأ هسته ای شده باشیم ولی منتظر حماقت صهیونیست ها باشیم تا ازش رونمایی کنیم!! 😜😜😜😂😂😂🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • محسن IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 39
    حقوق بین الملل بحث‌ مهمیه ولی دستاویز خوبی برای دفاع نیست نیروگاه تعطیل کنید پوشش دفاعی بیشتر
    • DE ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      8 0
      اسقاطیلی اصلاحاتچی ببند دهنو! دیپلماسی تسلیم شما خیلی وقته مرده. این مرده دارههچنان بوی گند میده، چرا خاکش نمی کنید؟
    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      6 0
      گمشو مردک ابله
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    21 6
    الله اکبر. تمومه
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 5
    رژیم غاصب صهیونیستی نه تنها هیچ غلطی نخواهد کرد، بلکه مثل بزغاله سرش را پایین انداخته و راه خود را کج خواهد کرد و از منطقه خطر دور خواهد شد. اگر چنین نشد هر چی خواستید بگید.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    21 5
    احتمال تجدید نظر در سیاست های هسته ای ایران. خدا از دهنت بشنوه. مرسی سردار. شاد کردید ما رو
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 10
    تجدید نظر کنید که چی اصلا فرض که مثل کره شمالی ۱۰بمب هم داشته باشید واقعا فکر می کنید امکان استفاده را دارید و بقیه دنیا نشسته که شما بمباران هسته ای کنید .
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      3 0
      چرا ۱۰ تا؟! ۱۰ هزار کلاهک هیدروژنی و اتمی جدید بهتره. ثانیا ما که نمی‌خواهیم استفاده کنیم. می‌خواهیم داشته باشیم!
    • DE ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      6 0
      داشتن اش مهمه تا نتونن قاطر پرانی کنند جونم! اگر اخه! پاکستان و هندوستان و کره شمالی چرا دارند؟ حتما بازدارنده است که تاثیر داره.به معنی اینه : اگر پرت کنند ، پرت میشن به درک!
  • بنده خدا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    15 5
    باریکلا...این درسته
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    10 27
    شما که اینقدر مقتدرید، شما که ... سد کجکی که تمام آب هیرمند را گرفته سر ریز کرد شما با همان اقتدارتان اقلا سرریز آب را به سمت ایران از طالبان نه آمریکا نه روسیه نه اسراییل از افغانستان و دولت طالبان به عنوان صدقه نه به عنوان حق آبه بگیرید
    • علی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      19 7
      برادر عزیز موضوع سد کجکی به یک کشور مسلمان و همسایه با اقتصاد بسیار ضعیف و اوضاع اجتماعی اسفناک داخلی آن برمیگردد، و ایران نمیخواهد با درگیر شدن با طالبان؛ به جامعه و ملت افغانستان بیش از رنج هایی که دارد اضافه بکند. حساب این کشور که الان نبازمند همه چیز است با رژیم کودک کش صهیونیستی فرق میکند ما اولا ضعیف کش نیستیم و در وحله دوم تمام استان مورد نظر شما را تا ابد میشود با احداث آب شیرزنان از دریای عمان سیراب کرد.
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      15 7
      دولت افغانستان هم از ایران حمایت کرد. دوره این تفرقه‌افکنی‌ها تموم شده!
    • DE ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      2 0
      اسقاطیلی چرت و پرت زیاد میگی! تورو سنن نه! همه کارها انجام میشه به کوری چشم شماها!
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 3
    اگه اسراییل میخواد نیروگاه دیمونا محو بشه و ایران هم وارد جرگه دارندگان بمب بشه بسم الله...‌ممنون از بی بی الاغه 🤣
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    13 4
    چقدر ملاحضه و تعلل؟؟!! ایران که تمام هزینه های مالی و معنوی بمب اتمی را پرداخته پس بهتره از برنامه هسته ای نظامی خود رونمایی کند
  • کارشناس IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    10 32
    مراکز هسته ای به چه درد مملکت خوردند تا حالا؟ همیشه کمبود برق داریم.
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      17 5
      تو خفه شو مردکه ی متقلب ما جنوب کشور هستیم تو اوج گرما و این همه حجم استفاده از کولر گازی اصلا قطعی برق نداشتیم خاک بر سر تو و امثال توله سگی مثل تو که چه تو سرشون بزنی و چه نزنی واق واق شان بلند است
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      13 5
      نفت ماده سیاه بدبویی هست به چه دردی میخوره.
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      14 4
      به همون دردی که برای فرانسه، چین، روسیه، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خوردند. کمبود برق به خاطر کم بودن مراکز هسته‌ایست نادان!
    • SE ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      12 4
      این که اطلاعات اولیه و ساده اهمیت و کاربردهای علم شکافت هسته ای و لزوم برخورداری از صنعت هسته ای را در زمینه های گوناگون نمیدانی ثابت میکند که کارشناس خبره ای نیستی
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      12 4
      کمبود برق زمان حسن کلیدتون بود؛ بعدشم همین شما جماعت غرب لیس بودید که همیشه مسخره میکردید هسته ای برای چی میخواهیم؟! الان یاد برق هسته ای افتادی؟! شما غرب لیس ها یه پنج دقیقه خیانت نکنید همه جای این کشور آباد میشه، الحمد الله که قدرت نظامی دست شما غرب پرست ها نیست وگرنه عمرا اگر به این اقتدار امروز میرسیدم، مثل برجامتون خائنین غرب لیس
    • DE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      3 0
      کارشناس کله پوک ! اگر انرژی هسته ای اخه؟ چرا فرانسه باش اینهمه میلیون ها یورو کسب درامد میکنه؟ پس دهنتو ببنداسقاطیلی !
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 4
    تجربه جنایت های آمریکا در ژاپن و ویتنام و شهادت حاج قاسم و کشتار وحشیانه مردم غزه به دست رژیم اسرائیل همه نشان دهنده این هست که آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نمیکنند ،امیدوارم که رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی فکری برای بازدارندگی هسته ای کرده باشند .
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 20
    امنیت باید همه جای کشور باشه نه فقط هسته‌ای
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      11 3
      همه جای کشور به ویژه هسته‌ای چون حفظ خاک شرط اول زندگی است. بسوز موسادی احمق!
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 2
      موافقم
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      2 0
      در پاسخ به فارسی زبان زیر پرچم منحوس امریکا. لازم باشد می سازیم دنیا هیچ حقی درباره ما ندارد البته منظور تو از دنیا امریکا و انگلیس و ورژیم سفاک است. سلاح هسته ای یک سلاح بازدارنده است. وقتی تو را دارند با سلاح هسته ای تهدید می کنند لازم است تو هم داشته باشی. فعلا در دنیا فقط ارباب امریکایی تو از این سلاح استفاده کرده پس تو حق حرف زدن در این مورد را نداری. shut up به زبان سلیس فارسی دهنتو ببندد.
  • CA ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    7 13
    مگر رهبری فتوا نداده بودند در مورد سلاح هسته ای؟
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      9 4
      می تونند فتواشون رو تغییر بدهند. جایی خوندم که این فتوا طبق مقتضیات زمانه و قابل تغییره.
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      11 4
      بله فتوا داده بودند ولی فتوای جدید هم می توانند بدهند تا تو چشمت دراد.
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      همه فتواهای مراجع عظام دارای ماده و تبصره هم هست تحت عنوان حکم ثانویه یعنی با تغییر موقعیت و اقتضاشرایط ، فتواهم تغییرمیکنه
    • سعید US ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 10
      پس دنیا در مورد شما حق داشت....
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      2 0
      احکام ثانویه تابع شرایط زمانی و مکانی هست. مثل اصول و احکام اولیه ثابت نیست. فقه پویای شیعه یعنی این. مترقی و پیش‌رفته. دارای اصول ثابت و روش‌های متغیر. این شیعه است.
    • DE ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 0
      تاوقتی این سگ زنجیر پاره کرده کاری به کسی نداشته باشه فتواسرجاشه. ولی اگه بخواد ایران رو تهدید هسته ای کنه معلومه وضعیت عوض میشه ، شهرهاش شخم خورد زرزر نکنه! تو که کانادا زندگی میکنی یعنی این دودوتا چهار تا رو نمی دونی ؟
    • US ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 0
      سعید بهایی دنیا گ..خورد با تو امثال تو
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 3
    تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات گذشته محتمل است. کار درست همینه. متناسب با مقتضیات روز قطعا نظر نظام تغییر میکند و با تصمیم و اقدام در ملاحظات هسته ای که قبلا داشتیم اوضاع خاورمیانه به سمت اراده صاحبان اصلی آن پیش خواهد رفت. ان شاءالله..
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      حضرت آقا در خصوص حرمت سلاح کشتار جمعی حکم حرمت دادند و حکم مجتهد هم متناسب با مقتضیات زمان ممکن است تغییر کند، الان هم که ظاهر من الشمس شرایط تغییر کرده . از آنطرف جناب سردار هم که نماینده رسمی ایران در یک ارگان دولتی است حتما سر از خود حرف نمی زند، - بنابراین از جانب حضرت آقا هزینه نکنید لطفا .
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 3
    هر گونه تعرض اسراییل بهترین فرصت و بهانه رو برای رونمایی از بمب اتم در اختیار ما قرار میده.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    9 14
    حضرت آقا فرمودند بمب هسته ای حرام است والسلام،
    • CA ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      2 0
      در اسلام بعضی موارد حرام استثناء دارد و حاکم شرع میتواند بر اساس شرایط حکم ان را صادر کند آیه 173 سوره بقره (خداوند) تنها مردار و خون و گوشت خوک و آنچه را که(هنگام ذبح) نام غیر خدا بر آن برده شده،برشما حرام کرده است. واگر کسی (برای حفظ جان خود به خوردن آنها) ناچار شود،در صورتی که در حالی که از حد تجاوزنکند وبا بی میلی باشد،پس گناهی بر او نیست. همانا خداوند آمرزنده ی مهربان است. والسلام۵ علی من التبع الهدی
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      ایشان هم سرباز و تابع حضرت امام خامنه‌ای عزیز هستند. در شرایط جنگی بعضی احکام غیراصولی بنا بر نظر مجتهد می‌تواند تغییر کند.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      7 0
      امثال تو هیچ کدام از حرف های رهبر رو قبول ندارید جز این فتواشون رو -اونم برای اینکه ثابت کنی کاسه لیس درجه۱ غربی ها هستی
    • DE ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      2 0
      وقتی این یابو! ایران رو تهدید هسته ای کنه و اعمال کنه، دیگه براشون مثل شیر مادر حلاله! مقابله به مثل یعنی این. تادهنشون اسفالت نشه. دست بردار نیستند.
    • US ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 0
      از آقا مایه نزار ملعون
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 1
    این یک حرکت تاکتیکی عالی و مناسب است که باید به سطح راهبرد برسد یعنی ایران علنا اعلام کند بدلیل دشمنی واضح دول اتمی که سردمدار آنها حتی عضو هیچ معهده هسته ای نیست و شریک راهبردی اش نیز تنها کشوری است که از بمب اتم علیه غیرنظامیان استفاده کرده, جهت حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران مجبور به تغییر راهبرد از منع سلاح های هسته ای به سمت هسته ای شدن نظامی هستیم مگر اینکه دشمنان ما خلع سلاح هسته ای شوند( که قطعا نمی شوند و با انداختن توپ در زمین آنها می توانیم خیلی سریع اولین آزمایش هسته ای را در کویر لوت انجام دهیم) . از تحریم می ترسید؟! تحریم بدتر از این؟ تحریمی مانده برامون؟
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    5 4
    دمت گرم سردار.حرف دل ماست.تجدید نظر در....
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 1
    نجاست برتر منطقه
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      رژیم غاصب و حرام‌زاده صهیونیستی، نه تنها بدترین نجاست منطقه بلکه بدترین نجاست عالم است. ضمنا نجاست برتر نیست. بدتر است.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 7
    کاش مشئولان مفسد و جاعل رو تن پهپاد. می بستید و می‌فرستادین برن اسرائیل پیش دوستاشون چون خطر مسئول فاسد از اسرائیل بیشتره
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      خطر هیچ چیز به گرد پای رژیم غاصب و وحشی صهیونیستی که حیواناتی انسان‌نما هستند نمیرسه. اگر بنا بر بستن به موشک باشد، اولینش خود منافق مزدورته
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 3
    این عالیه ار همان اول هم نباید تسلیم اصرار اشرافیت موسوم به اصلاح طلب شده و وارد مذاکرات بیهوده شویم، با صدای بلند اعلام کنید اگر قرار بر مجازات جرم ناکرده را تحمل چرا باید خودداری کنیم، یا بس میکنند یا اتمی میشویم، غرب و امریکا هم هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 19
    این آقا از طرف کی گفته تجدید نظر در دکترین هسته ای دفاعی ما متصوره. چرا با این حرف، فتوای رهبری رو تخریب میکنید و برای حیثیت کشور هزینه می‌تراشید. این آقا هم مثل صالحی برای کشور دردسر رسانه ای درست میکنه
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      13 5
      ببخشید شما؟؟ ایشون هماهنگترن تا تو پس لطفا ببند
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      یه جوری میگی این آقا انگار یه نفر تو خیابون این سیاست رو مطرح کرده!!! ایشان سردار مملکت و سرباز حضرت امام خامنه‌ای عزیز هستند. ثانیا استفاده از سلاح هسته‌ای در مقابل سلاح هسته‌ای، حق مشروع و قانونی هر کشوریه و هزینه‌زا نیست.
    • DE ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 0
      هماهنگ ترند، عقل نخودی تو به اش قد نمیده! پس ببند دهنو!
    • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 1
      جالبه
  • شهاب IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 5
    احسنت؛ این اولین پالس پر قدرت؛ یعنی واقعا احسنت به جمهوری اسلامی ایران، اسرائیلی ها -در اصل غربی ها- یک لفاظی جدید میکنند ایران ده برابر محکم تر جواب میده، در موضع گیری ها هم دارید قدرتمند جواب میدهید؛ حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سید علی؛ دم شما گرم؛ ان شاء الله ظهور صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)
  • DE ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    9 5
    با اینهمه تحریم هر کشور دیگری بود تا حالا بمب اتم ساخته بود . حالا هم بجای اینکه اسرائیل رو بخاطر حمله به سفارت تحریم کنند ما رو تحریم بیشتر میکنند . در این دنیای بی عدالت چرا ما باید همیشه خوب باشیم و بطور یک طرفه همه قوانین رو رعایت کنیم ولی دیگران نکنند ؟
  • US ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 6
    یا مولا علی ع
  • US ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    5 5
    بمب اتم آفریده شده تا به ایرانیان خدمت کند.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    10 4
    درود بر شما موافق تجدید نظریم
  • ادرین DE ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    7 4
    مسخره ها.. اینقد دست دست کنید تا اخرش این وهابی های سعودی بمب اتم بسازن ، یه جا همه شیعه ها را قتل عام کنن. بمب اتم لازمه ی ایستادن جلو ابرقدرت هاست. هیچ کس جرات تعرض به کشوری که بمب اتم داره هیچ وقت نمیکنه
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    7 4
    منظور از تحریم اذیت و ازار مردم است از دید غرب. این اذیت و ازارها انباشته و فرسایشی میشوند و در جایی میتواند کشور را بزوال بیاندازد. بناچار بازدارندگی نیاز امروز ماست. تسلیحات هسته ای برای بقای ما ضروریست.
  • محسن IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    مطمئنا مکانیسم ماشه علیه ایران در آخرین روزهای برجام فعال خواهد شد.نداشتن کلاهکهای اتمی برای موشکهای قاره پیمای هایپرسونیک ، بعد از تاوان سنگین تحریم های هسته ای حماقت است...
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 4
    اسراعیل می خواهد شما را بکشاند در باتلاق .تحریک نشو عکس العمل نشان نده . باید تحمل کنید.
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      2 0
      ما می‌خواهیم رژیم غاصب را بکشانیم به سیاه‌چاله‌. ما شما رو شخم می‌زنیم تحمل کنید
    • US ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 0
      خفه مزدور
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    منظورش اینه اتم بسازیم؟ بنظرم داریم.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    خیلی بچه گانه است که کشوری داوطلبانه برد موشک هاش و محدود کنه.
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    زمانی امیرکبیر می خواست ارتش ایران را به توپ مجهز کنه که با توصیه ی انگلیس به قتل رسید و نتیجش جداشدن دو سوم خاک ایران شد. اهمیت سلاح هسته ای و قبل از اون موشک قاره پیما بیشتر از اون موقع هست.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    بمب اتم و بمب اتم و...باید ساخته شود.
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    دین را اجازه بدید بخشی از طبیعت و مردم باشه تا روح پیدا کنه ..
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    می خواستن بازی جنگ پینگ پونگیه "جنگ اعیاد" را ادامه بدهند و دوشنبه آینده مصادف با "عید پسح" حمله کنند اما آمریکا انگار اجازه نداده ... شاید مواجهه از طریق پروکسی ها ، ولی سنگین خواهد بود
  • DE ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    اگر فرودگاه هاشون رو باز بذارن ، چهار میلیون شهرک نشین به کشورهای اروپایی مهاجرت کنن دهن نتانیاهو اسفالت میشه! کشورهای اروپایی بیخودی آش رو اینقدر شور نکنن ! دودش میره توچشم خودشون و باید مثل اوکراینی ها برای شهرک نشین ها تو کشورشون قالی قرمز پهن کنن! اونم با این وضعیت پولی بدشون! خودشون میدونن براشون خیلی گرون تموم میشه! زیرا این شهرک نشین ها تو اروپا از زمان قرون وسطی حق آب و گل دارند!
  • DE ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    قانون دنیای غربی ها و اسقاطیلی ها قانون جنگله. به کوری حسودها ! بارک الله ایرانی کم نمیاره آفرین به قدرت شجاعت و اراده اش. درود براین سردار شجاع و شیردل. ایران هرچی کوتاه میاد مودبه ! این کفتار ، لاشخورها ، شغال ها و بوزینه ها پررو تر ، پرورتر میشن! برای همین براشون داریم. دهنشون به شکلی زیبا اسفالت میشه!
  • ناشناس IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    شاید که اتم هم ساخته باشیم به لحاظ اینک رهبر فرمودند در همان سطی که دشمن حمله کند ماهم در همان سطح جواب می‌دهیم.
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    صراحتا اعلام کنید؛ در صورت حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران علاوه بر حمله ایران به تاسیسات اتمی اسراییل، برنامه هسته ای ایران با شدت بیشتری برای تولید بمب اتمی پیش خواهد رفت. دیگه جرات نمیکنن حمله کنن بهتون قول میدم.
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    زدنمون ؟؟!!
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    _ بسمه تعالی _ با سلام و درود بر رزمندگان غیور ایران اسلامی اعم از سپاه و ارتش و بسیج ایدهم الله تعالی عرض می کنم . نتانیاهو که اکنون خورده صد جر __ توان آن ندارد تا دهد قر __ مزن برموی سر از شادیت فر __ بدان تبلیغ پوشالین را زر __ زنند خصمان ایران تا کنند دل __ کمی شاد اما هستند کلشان ول __
  • شناس NL ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 1
    حمله دیشب اسرائیل نمیشه حمله در نظر گرفت چون بیشتر به عملیات شناسای میخورد برسی نقطه ضعفای پدافندی ایران در نظر گرفته میشه یعنی اسرائیل قصد حمله داشته ایران باید از فرصت پیش اومد نهادیت استفاده کن دست به خود زنی بزنه و به مردم اسرائیل اتیماتم یک هفته ای برای خروج از اسرائیل بده بعدشم حمله ده برابری رو انجام بده اگر منتظر حمله کردن یا نکردن اسرائیل باشیم این فرست از دست بدیم فقط وضعیت بد تر میکنیم
  • سهیل بشردوست DE ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    قبل از حمله خارجی هم میشه برای امنیت سرزمین سلاح های نامتعارف توسعه داد، حتما نباید یه انفاقی رخ بده یک عده هموطن رو از دست بدیم، تاسیساتمون هدف قرار بگیره و بعد به فکر بیوفتیم!
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    امشب تل‌آویو و حیفا رو با خاک یکسان کنید
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    1 0
    خروج احمقانه ترامپ از برجام‌باعث شد ایران امکانات و توانایی عملی ساخت بمب برتر هسته ای رو پیدا کنه ، غربیها حالا فهمیدن چه اشتباهی کردن و به دنبال احیای برجام هستند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس