کد خبر 1594818
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰

به گزارش مشرق،یکی از کاربران توئیتری درباره حمله ایران به اسرائیل نوشت:

در خصوص عملیات وعد الصادق دو نکته رو باید خوب درک کرد.

اول اینکه حمله ایران با یک صدم توان تهاجمی بود.

دوم اینکه شرایط دفاع اسرائیل در نهایت توان دفاعی بود.

حمله ایران به اسرائیل با یک صدم توان تهاجمی بود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 1
    مثلا خواستی تعریف کنی ؟ یک هزارم هم نبود دقیقش اینه ۱۰۰۰۰۰۰-۳۳۳=؟(محرمانه هستش نمیتونیم بگیم حقیفتش نگفتن که بگیم) این مال پارساله
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    خدانکنه که حمله ایران به رژیم سگ هارمنطقه یک صدم ازکل توان نظامی ایران باشه!!!که درمیان این همه گرگ وکفتارهاوکشورهای منافق وخائنی که دور وبرایران هست بایداین حمله فقط یک ده هزارم از کل توان ایران باشه یعنی ایران ۱۰۰برابرقدرتمندتراز این سنگ محک ورقم«یک صدم»اعلام شده باشه
  • رضا IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    اسرائیل در نهایت توان دفاعی خود بود !! و همچنین نهایت رحم و شفقت ایرانیون بود بنحوی که خون از دماغ یکی از جنبندگان جهود نیومد ! دم داداشیامون گرم که در نهایت جلال و جبروت لوطی منشی پیشه کرده و به جماعت جهود درس شرافت دادند ! و این برای بار دوم در تاریخ بود که آنها را مدیون مرام و معرفت خود ساختیم ! البته خدا رو شکر وگرنه با یانکیون ما ماجراها داشتیم !
  • US ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    مارگارت برنان، خبرنگار شبکه سی‌بی‌اس، آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: «دو مقام آمریکایی در گفتگو با سی‌بی‌اس تایید می‌کنند که یک موشک اسرائیلی به (مکانی در) ایران اصابت کرده است.» پیشتر شبکه ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام آمریکایی حمله اسرائیل به داخل ایران را تایید کرده بود که بعد از انتشار گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان یا اطراف آن است. رسانه‌های داخلی ایران شنیده شدن صدای انفجار و فعال شدن پدافند هوایی در چند استان را تایید کرده‌اند اما مقام‌های جمهوری اسلامی ایران هنوز رسما اظهار نظری نکرده‌اند.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    نخود سیاه ؛ آمریکا و دوستان را ؛ رو سیاه کرد ـــ پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی آمریکا و دوستان را فرستاد دنبال 99% نخود سیاه ؛ تا با خیال راحت ؛ موشکهایش بخورند به اهداف اسراییلی.
  • US ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    خب خوبه دیگه آمار هم دادید یعنی الان طرف میزان دارایی های شما براساس نوع تسلیحات بکار رفته محاسبه کرده، و میدونه طی چه مدت و چند بار میتونه تهشون رو دربیاره. خب چه کاریه، آدر محل نگهداریشون هم میدادید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس