کد خبر 1592317
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی کمیته ضدجنگ و تحریم در مطلبی با عنوان افسانه دموکراسی نوشت:

آزادی همان بردگی است، راست همان دروغ است، لیبرالیسم همان دیکتاتوری است.

رهبر اپوزیسیون استرالیا از حزب لیبرال در شگفت اورترین، بی پرده ترین و بی شرمانه ترین نطق تاریخی خود اب پاکی را روی دست هر کسی ریخته است که از فلسطین، حقوق فلسطینیان و حق تشکیل دولت فلسطین دفاع کند.

پیتر داتون در دفاعی بی سابقه، و حتی داغ تر و بی شرمانه تر از ارباب آمریکایی خود، اعلام کرده که اعلام حق تشکیل دولت فلسطین از سوی وزیر امور خارجه استرالیا، پنی ونگ، بزرگ ترین اشتباه تاریخی او و خنجر زدن به پشت به نزدیک ترین و قدیمی ترین متحد استرالیا، یعنی اسرائیل است.

افسانه دموکراسی

پیتر داتون تاکید کرده است که اینجا یک کشور «لیبرال دموکرات» است!!!! و هیچ کس در این کشور اهانت به متحدان ما و اهانت به «یهودی» ها را تحمل نمی کند. هر کس که این کشور «آزاد» و ارزش های مشعشعش را نمی پسندد باید کشور را ترک کند، از جمله «مهاجران».

حالا در این معیار جدید، نه استرالیا، بلکه اقرار به دوستی با اسراییل و لب فرو بستن از هر گونه انتقادی نسبت به این متحد جنایت کار شرط جدید دولت «لیبرال دموکرات» استرالیا خواهد بود، جایی که در ان با یک معیار چوله و خط کش کج، کشتار هزاران زن و کودک امری طبیعی و دفاع از خود محسوب شده و دفاع یک گروه مبارز از موجودیت مردمانش «بربریت» خوانده می شود.

این واقعیت دردناک و تلخ جهان متمدن «لیبرال» است، جایی که لیبرالیسم همان دیکتاتوری است، دیکتاتوری مسمومی که تمام جامعه را در اقلیتی خلاصه کرده و تاج سروری آنها را به باقی شهروندان با قیمت گزافی می فروشد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    7 0
    این را حتما وایرال کنید ....
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    مگر ندیدید الان میگند اقتدارگرایی الان دوران اقتدارگرایی هستش البته ما در ایران نمی تونیم به راحتی اقتدارگرایی کنیم چون راستش ما دموکراتیک هستیم و ما با مردمیم ولی طرف مقابل با سرمایه داری جهانیست ...
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    10 0
    این تفاله که خودش از مهاجران انگلیسی هست که جای بومیان رو گرفتند. پس خودش هم باید گم‌شه
  • US ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    7 5
    دموکراسی فقط ایران!!!!
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      3 3
      فقط دنبال حرف مفت زدنید
    • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      4 1
      نه فقط اسقاطیل و عنگلستان صغیر و یانکستان! حماقتت از حماقت کمپ خواهر مسعود هم رد شده خرفت نادان
    • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      4 2
      خدای وراجی
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    3 5
    دموکراسی فقط تو ایران هست.هیچ جای دیگه نیست،😂😂😂😂
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    10 1
    ما ایرانی ها تصور غلط از لیبرالیسم و دموکراسی داریم. متاسفانه لیبرالیسم را آزادی ترجمه می کنیم در صورتی که لیبرالیسم به معنی شهوت گرایی است. لیبر خدای شراب در روم باستان بود. ما همچنین دموکراسی را مردم سالاری ترجمه می کنیم. در صورتی که اساسا دموس به معنی مردم نیست دموس یک طبقه برگزیده از جامعه در یونان باستان بود که عمدتا شامل تجار و دریانوردان میشد
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    4 0
    ب قدرت رساندن اسراییل توسط انگلوسکسونها در جهت پایمال کردن مالکیت مسلمانهاست. این روند تا اندازه ای کند ولی ممتد است. اسلاو ها و اورینتالها(نژادهای خاور دور) هم رقیب غربیها محسوب میشوند،بهمین دلیل بدنبال سرکوب انان نیز هستند. حربه ای که بیشترین اسیب را ب این کشورها میزند حمایت غرب از مهاجرین این کشورهاست. تظاهرات، شورشها و تبلیغات انهاست که این کشورها را اسیب پذیر کرده. البته این کشورها هم نباید از اصلاح خود کوتاهی کنند.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    4 0
    آزادی بیان در غرب یک دروغ است. کافی است اسم آرون بوشنل را در اینترنت جستجو کنید تا ببینید او در تمام شبکه های اجتماعی حذف شده است به جز تیک تاک چین. در غرب فقط یک اپوزسیون ساختگی اجازه دارد علیه دولت انتقاد کند که در واقع اعضای سابق حاکمیت هستند. دیپلمات های آمریکایی در هر کشور غربی هر سیاستمدار مخالف آمریکا را از قدرت برکنار می کنند. آن ها حتی از احزاب اپوزسیون هم بیرون انداخته می شوند. تشکلات غیروابسته منحل می شوند. در کانادا حتی حمایت از ایران موجب مصادره اموال خانواده فرد می شود. در کشورهای غربی هر صدای مخالف با عناوینی چون نفرت پراکنی، نشر اکاذیب و حمایت از دول متخاصم جرم شناسی شده و شدیدا هر صدای مخالف خفه می شود. آن ها آزادی بیان را نه در کشورهای خود و نه در هیچ کشور دیگر نمیخواهند فقط میخواهند تمام دنیا گوش به فرمان صهیونیست ها باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس