کد خبر 1588859
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
محبی: کارپین همیشه با احترام با من رفتار می‌کند و من گاهی اوقات او را بابا خطاب می‌کنم

بازیکن ایرانی تیم فوتبال روستوف روسیه گفت: والری کارپین همیشه با احترام با من رفتار می‌کند و من معمولا او را آقا خطاب می‌کنم و گاهی اوقات بابا.

به گزارش مشرق، در نخستین مسابقه هفته بیستم لیگ برتر روسیه، دیشب تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را در اختیار داشت در ورزشگاه وی‌تی‌بی آرنا مقابل تیم رده سومی دینامو مسکو قرار گرفت. روستوف با درخشش محمد محبی در این مسابقه به برتری با ارزش چهار بر یک دست پیدا کرد. محبی در این بازی ستاره بی چون چرای میدان بود و توانست دو بار گلزنی کند و یک پاس گل دهد.

محبی در پایان بازی در مصاحبه با شبکه MATCH TV در باره رفتارش با والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه و روستوف اظهار داشت: من معمولا او را آقا خطاب می‌کنم و گاهی اوقات بابا! وقتی در بازی کار اشنباهی را انجام می‌دهیم کارپین بر سرتان فریاد می‌زند تا عملکردمان را بهتر کنیم.

لژیونر فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که کارپین چگونه بر سر او فریاد می‌زند گفت: نمی‌شه گفت فریاد می‌زند، مثلا بعد از تمرین ویدئویی از بازی نشان می‌دهد و نکته‌های آن بازی را گوشزد می‌کند.

وی در رابطه با اینکه آیا سرمربی روستوف با او شوخی هم می‌کند، گفت: خیر، او همیشه با احترام با من رفتار می‌کند.

والری کارپین سرمربی روستوف نیز در پایان بازی در رابطه با درخشش محمد محبی در این دیدار اظهار داشت: با گذشت زمان طبیعی بود که درخشش محبی را در لیگ برتر روسیه نگاه کنیم. او کمی زمان نیاز داشت تا با کشور، زبان، بازیکنان روستوف هماهنگ شود. همه بازیکنان این زمان را احتیاج دارند و مدت زمان آن‌ها فقط متفاوت است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    2 0
    آقای محبی این که چیز عجیبی نیست در ایران لنگی ها وزرای ورزش را بابا صدا می کنند!! بابامسعود، باباحمید و...!!
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 1
    یعنی چی مسخره
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    هر کسی کاو دور ماند از اصل خویش باز جوید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس