به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین مطلبی با عنوان پیامدهای منفی جنگ غزه برای ۸۳ درصد از سازمان‌های غیر دولتی اسرائیلی منتشر کرد که به پژوهش صورت گرفته توسط یک دانشگاه عبری پرداخته است:

یک پژوهش انجام شده توسط دانشگاه عبری نشان می‌دهد جنگ علیه نوار غزه برای ۸۳ درصد از سازمان‌ها و نهادهای غیر دولتی رژیم صهیونیستی پیامدهای منفی به دنبال داشته است. این شرایط در پی غیبت کارکنان به دلیل حضور در خدمت احتیاط ارتش رژیم اشغالگر و حمایت از کسانی که در تحت تاثیر جنگ قرار داشته‌اند رخ داده است.

بر اساس این پژوهش ۳۵ درصد از سازمان‌ها و نهادهای غیر دولتی در طول جنگ از مقامات مربوطه درخواست کمک داشته‌اند و این عمدتاً به دلیل عدم عقد قراردادهای قبلی با دولت و عدم انعطاف پذیری در ایجاد چنین روابطی است که توجهات را به شکاف میان فعالیت‌های مضاعف و منابع موجود جلب‌ می‌نماید.

کمبود منابع مشکلی اساسی به شمار رفته به طوری که ۲۱ درصد از سازمان‌ها و نهادهای غیر دولتی از کاهش تامین مالی دولت در طول جنگ خبر داده‌اند.

همچنین فراخوان تعدادی زیادی از نیروها برای خدمت احتیاط در ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ پیامدهایی منفی برای بخش‌های مختلف این رژیم داشته چرا که آنها می‌بایست کارها و وظایفی که بر عهده دارند را ترک کنند.

پیش از این یوسی یهوشع تحلیلگر امور نظامی در روزنامه یدیعوت آحرونوت تاکید کرد بسیاری از سربازان احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل حضور در جنگ با مشکلات مالی مواجه شده‌اند و سربازان احتیاط با مشکلات مالی مواجه هستند چرا که تاکید دارند ارتش رژیم صهیونیستی به اندازه کافی به آنها کمک مالی ارائه نمی‌کند، چنانچه آنها از بانک‌های اسرائیلی نیز به دلیل همین مساله شکایت دارند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس