کاهش ۱۲ درصدی سرقت از ابتدای سال تا کنون

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از ابتدای سال تا کنون کاهش ۱۲ درصدی سرقت را شاهد بودیم.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رزمایش اقتدار نوروزی گفت: در سال ۱۴۰۲ انتظامی کل کشور ۹۰ شهید برای حفظ امنیت کشور تقدیم کرده است.

وی افزود: نوروز سال ۱۴۰۲ در اینجا به مردم تهران اطمینان دادیم که با آرامش به سفرهای نوروزی بروند چراکه پلیس آمادگی کامل برای حفظ نظم و آرامش دارد.

محمدیان با بیان اینکه اینکه امسال خرده فروشان مواد مخدر را به خوبی توانستیم جمع‌آوری کنیم، گفت: از ابتدای سال تا کنون کاهش ۱۲ درصدی سرقت را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مشارکت مردم در حفظ امنیت یک موضوع انکار ناپذیر است و از مشارکت خوب مردم تهران در یک سال گذشته تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم تا با راه اندازی ۱۲۰ ایستگاه نوروزی نقاط خلع از منظر حضور پلیس را جبران کنیم.

محمدیان افزود: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا تصادفات به ویژه تصادفات جاده‌ای را کاهش دهیم. بیش از ۳۰۰ تیم مشترک بین اتحادیه‌های صنفی و واحد نظارت بر اماکن پلیس هماهنگ شده‌اند تا با حفظ شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان را پشت سر بگذاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    دروغه
  • هادی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    ایشون تو دنیای موازی زندگی میکنه. من تو شرکت آبم. روزی نیست سرقت نشه. فقط فرقش اینه که دیگه میدونیم با سارقین عزیز کاری ندارن و گزارش نمی‌کنیم. وقت خودمون و نیروی انتظامی رو نمیگیریم. موندم این سارقین چه رفاقتی با قوه دارن که اینجور هواشونو دارن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس