جزییات پل هوایی انتقال تسلیحات آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های صهیونیست جزییاتی از انتقال بی‌سابقه تسلیحات آمریکایی برای رژیم صهیونیستی طی ۵ ماه اخیر را فاش کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی با اشاره به برقراری پل هوایی جهت انتقال تسلیحات آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی از زمان آغاز حمله رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کمک های تسلیحاتی بی‌سابقه آمریکا از ۵ ماه قبل تاکنون همچنان ادامه دارد و از طریق آن مقادیر بسیار زیادی از تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسراییل منتقل شده است.

بر اساس این گزارش، مهمات آمریکایی از طریق پایگاه‌های متعدد آمریکا در منطقه و انبارهای استراتژیک تسلیحات این کشور در تمامی دنیا برای سرزمین‌های اشغالی منتقل شده است.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید دارند که در این مدت دست کم ۱۴۰ هواپیمای سنگین ترابری در اسراییل به زمین نشسته که از پایگاه‌های آمریکا در تمامی نقاط دنیا به پرواز درآمده بودند.

به نوشته این گزارش پل هوایی مذکور تنها بخشی از نظام حمل و نقل گسترده مهمات و تجهیزات جنگ از سوی آمریکا برای اسراییل است که از زمان آغاز جنگ شکل گرفته است.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در سخنرانی دیشب خود به ادامه حمایت مطلق از رژیم صهیونیستی تاکید کرده و گفت که نه تنها هرگز اسراییل را رها نخواهد کرد، بلکه ارایه تسلیحات به اسراییل را هم قطع نمی‌کند.

نشریه آمریکایی واشنگتن پست اخیراً فاش کرد که کاخ سفید از زمان آغاز جنگ غزه، بیش از ۱۰۰ محموله تسلیحاتی محرمانه به اسراییل ارسال کرده است.

به نوشته این روزنامه، کمک‌های تسلیحاتی واشنگتن به تل آویو شامل موشک‌های هدایت شونده نقطه‌زن، بمب‌های با قطر کوچک، بمب‌های سنگر شکن، سلاح‌های گرم و سایر سلاح‌ها و مهمات نظامی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس