کد خبر 1582370
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
حسین شریعتمداری نمایه

در جریان فتنه۸۸ نتانیاهو آقای خاتمی و دوستان مدعی اصلاحات ایشان را «‌بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران معرفی کرد». باید از خاتمی پرسید چه گزکی در دست اسرائیل دارید که هرگز حاضر به تکذیب نشده اند

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- عطار نیشابوری در «‌تذکرة الاولیاء‌» داستانی را نقل می‌کند که صرفنظر از میزان صحت آن، درس‌آموز و عبرت‌انگیز است. عطار می‌نویسد؛ « منصور حلاج را که به دار می‌کشیدند، جمعی از مردمان که او را نمی‌شناختند در پای چوبه دار به او سنگ می‌انداختند. شیخ شبلی که از آشنایان بود نیز کلوخی به سوی او پرتاب کرد. منصور حلاج که در مقابل سنگ‌اندازی دیگران ساکت بود و ناله و گلایه‌ای نمی‌کرد، از کلوخی که شبلی انداخته بود آهی کشید و ناله سر داد. عطار می‌نویسد: «‌او را گفتند؛ از این همه سنگ هیچ آه نکردی؛ از گِلی آه کردن چه معنی است؟ گفت: از آن روی که آنها نمی‌دانند و معذورند؛ از او آه می‌کشم که او می‌داند که نمی‌باید اندازد»!

۲- دشمنان تابلودار و شناخته شده اسلام و انقلاب از یک سال قبل تبلیغات گسترده و پُرحجمی را با هدف مایوس کردن مردم از انتخابات و بی‌اثر بودن آن، آغاز کرده و تمامی رسانه‌های تحت مدیریت خود را در این عرصه به کار گرفته بودند. علاوه‌بر ده‌ها رسانه رسمی وابسته به دولت‌های آمریکا و اروپا، نظیر بی‌بی‌سی فارسی، VOA‌، شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان دویچه‌وله آلمان، ایندیپندنت‌، یورونیوز، رادیو فردا، رادیو زمانه هلند و... صدها شبکه تلویزیون ماهواره‌ای و هزاران کانال در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز ماموریت مایوس کردن مردم از انتخابات و تشویق آنها به خودداری از حضور در پای صندوق‌های رأی را برعهده داشتند.

۳- انتخابات برخلاف تبلیغات گسترده و هجوم پرحجم دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی آنها، با حضوری پرشور و برخاسته از شعور مردم برگزار شد. بدیهی است که نمی‌توان تبلیغات گسترده و یکساله دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها را نادیده گرفت و از دیگر سوی برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز اگرچه مانع حضور حماسی مردم نشدند ولی در مجموع کارکرد ویژه خود را داشتند.

در این میان و با وجود این‌همه دشمنی‌ها و برخی نارسایی‌ها، حضور چشمگیر مردم در انتخابات را بی‌تردید باید حضوری حماسی و «‌جهاد فی‌سبیل‌الله» دانست و از این روی به قول حضرت آقا «دشمنان حدود یک‌سال با تبلیغات خود تلاش کردند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و انتخابات از رونق بیفتد اما مردم با حرکت بزرگ و حماسه‌آمیز خود در ۱۱ اسفند، به مواجهه با تلاش دشمنان رفتند، بنابراین، این حرکت یک جهاد بود».

۴- جبهه موسوم به اصلاحات در جریان انتخابات به دو بخش تقسیم شدند. بخش اول که اکثر گروه‌های حاضر در جبهه اصلاحات در آن جای گرفته بودند، ضمن آن که مانند همیشه انتقاداتی به روال جاری امور داشتند، تاکید می‌کردند که در انتخابات شرکت می‌کنند و به فهرست نامزدهای مورد قبول خود در تهران و سایر استان‌ها رای خواهند داد. برخی اعضای این طیف از جبهه اصلاحات‌، به تبلیغات پر حجم دشمن برای پیشگیری از حضور مردم در انتخابات اشاره کرده و صریحاً اعلام می‌کردند که عدم شرکت در انتخابات، همراهی با دشمنان اسلام و انقلاب است.

از این روی اصرار داشتند که حضورشان در پای صندوق‌های رای رسانه‌ای نیز بشود، که شد. این طیف ۱۶۵ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کردند که ۴۵ تن از آنها در دور اول به مجلس راه یافتند. طیف یادشده دریافته بودند که خودداری از شرکت در انتخابات بدون کمترین تردید، همکاری و همراهی با دشمن است. اقدام این طیف صرفنظر از اشکالات قابل توجهی که به کارنامه فعالیت سیاسی و بینش و منش آنها وارد است، اقدامی هوشمندانه تلقی می‌شود.

۵- طیف دوم از جبهه موسوم به اصلاحات که شمار بسیار اندکی از این جبهه را شامل می‌شوند و آقای خاتمی ادعای سردمداری آنها را یدک می‌کشد، از شرکت در انتخابات خودداری کردند. اقدام این طیف از مدعیان اصلاحات به وضوح و بدون کمترین تردید، همراهی با دشمنان تابلودار نظام بوده است. آنها از تلاش گسترده و همه‌جانبه دشمن برای پیشگیری از حضور مردم در انتخابات با خبر بوده‌اند و با افرادی که به دلایل متفاوت، از جمله کم‌اهمیت دانستن انتخابات، بی‌خبری از تلاش دشمن و یا تصوراتی درباره مشکلات معیشتی، از شرکت در انتخابات خودداری کرده بودند، تفاوت اساسی و بنیادین دارند.

خاتمی می‌داند که عدم حضور در انتخابات خواسته بارها اعلام شده آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سایر هم‌پیمانان غربی و عبری و عربی آنهاست. آقای خاتمی در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ هم برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران از دستورالعملی که جرج سوروس صهیونیست در جریان دو بار ملاقات به وی دیکته کرده بود پیروی کرد و به جای همراهی با مردم وطن خویش، با دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب همپیمان شد و با ادعای تقلب در انتخابات که به گفته ریچارد ‌هاوس، مسئول شورای روابط خارجی آمریکا، «‌رمز جنبش سبز»! بود به میدان مقابله با اسلام و انقلاب آمد. خاتمی از کیهان به خاطر افشای ملاقات‌هایش با جرج سوروس شکایت کرده است ولی از آنجا که می‌داند اسناد غیر قابل انکاری از این ملاقات پنهان و توطئه مقابله با نظام در اختیار داریم، پیگیر شکایتش نیست.

۶ - آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده و دیروز در جمع تعدادی از مدعیان اصلاحات، عدم شرکت خود در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌»! نامیده است! و توضیح نداده است که منظورش همراهی با کدام مردم است؟! باید گفت؛ جناب خاتمی! خودداری از شرکت در انتخابات دستورالعمل رسماً اعلام شده و اصرار شده آمریکا و اسرائیل است. مگر نیست؟! چرا همراهی و همکاری علنی خود با آمریکا و اسرائیل را همراهی با مردم! جا می‌زنید؟! بله، مانند همیشه،جمعی از مردم در انتخابات شرکت نکردند. بر اساس آمار موجود، در انتخابات سال ۹۸ (مجلس یازدهم) نیز میزان مشارکت ۴۲,۵ درصد بود و در انتخابات اخیر ۴۱ درصد است. ادعای شما از کجای این آمار استخراج و استنباط شده است؟! جنابعالی مانند فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ دست به خیانت زده‌اید و حالا که متوجه شده‌اید مردم به هویت شما پی برده‌اند برای لاپوشانی آسمان و ریسمان می‌کنید!

۷- در جریان فتنه ۸۸ نتانیاهو آقای خاتمی و دوستان مدعی اصلاحات ایشان را «‌بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران معرفی کرد». باید از خاتمی پرسید اولاً؛ چه گزکی در دست اسرائیل دارید که هرگز حاضر به تکذیب نظر آنها نشده‌اید؟! و ثانیاً اقدام اخیر شما چه تفاوتی با خواسته رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل دارد؟! ما اسناد فراوان و غیر قابل انکاری در دست داریم که از هویت واقعی و ضدوطن شما حکایت می‌کند. چرا شکایت خود از کیهان را دنبال نمی‌کنید تا این اسناد رسماً نیز بر ملا شود. ما بارها به بخش‌های قابل توجهی از این اسناد اشاره کرده‌ایم ولی انتظار از دستگاه قضائی آن است که شکایت آقای خاتمی از کیهان را به جریان بیندازد و جلسه دادگاه را نیز علنی کند تا همگان از هویت واقعی او باخبر شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 114
  • در انتظار بررسی: 68
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    27 22
    همراهی با مردم
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      13 10
      خاتمی = مهره سوخته
    • تالشی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      4 1
      به آقای شریعتمداری پیشنهاد میکنم یه سوال نظر سنجی واقعی در شبکه های مجازی یا یکی از روزنامه های الکترونیکی بزارن و از مردم بپرسند چند درصد از مردم قبولش دارند
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      جناب تالشی! مقبول بودن شخص شریعتمداری مهم نیست. در واقع نبین «که» (چه کسی) می‌گوید؛ بلکه ببین «چه» می‌گوید. حرف شریعتمداری حرف ناحق و نادرستی نیست. خاتمی باید پاسخ مناسبی برای این حرفها داشته باشد. اینکه شما نوشتید چند درصد از مردم شریعتمداری را قبول دارن، در واقع پاک کردن صورت‌مسأله است؛ نه پاسخی به مسأله. پس لطفاً سفسطه نکنید.
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      چه ربطی داشت ؟ آقای شریعتمداری سردار زرین قلم قلب وجان ماست .او سردار قلم است .او برای رضای خدا قدم برمی دارد نه برای رضایت امثال تو
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      حاج حسین آقا از اینهمه وراجی چی نصیبت میشه اینقدر پوشالی شدین که حتی از اسم خاتمی می‌ترسید
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      زنده باد خاتمی و اصلاحات
  • آرش IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    37 30
    چرا ا تحمل صدای یه مصلح و منتقد رو نداریم .چرااااااااااا. والا حداقل کارنامه اقتصادیش بعد انقلاب بهترین بود
    • محمد.قم IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      منتقد شاید اما مصلح بی هیچ وجه!!در ضمن در مورد کارنامه اقتصادی باید عرض کنم شهرام جزایری و کرباسچی تنها یک نمونه بودند
  • جوانی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    28 21
    زاییده تخیلات ذهن مریض
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    27 46
    احسنت به جناب شریعتمداری زرین قلم!
  • NL ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    23 16
    😁 تا میتونید همدیگه رو لت و پار کنید که نهایتاً بنفع ملت ایران تمام خواهد شد!
  • US ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    49 16
    روزی خواستار انزوای خاتمی بودید!الان افتادید دنبال رصد رای دادن و ندادن وی؟!
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      لعن ونفرین ابدی برخاتمی فتنه انگیز چند قطبی ساز
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    36 30
    زنده باد سید محمد خاتمی
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      19 19
      مرده باد
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      درود بر خاتمی سلام بر روحانی
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    19 19
    مغضوب مردم ایران
    • رضا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      3 8
      مردم !
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      خاتمی فتنه‌گر ملعون، مغضوب ملت ایران
  • قلیچ IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    37 20
    دشمن شما هستید و به خاطر شما شرکت نکرد!
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    18 16
    مریم ابریشمچی ملعون هم میگه تو انتخابات شرکت نکنید خاتمی هم همین حرف رو میزنه.پس فرقش با اون تروریست جانی چیه؟!
  • علی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    16 13
    خاتمی جاده صاف کن اسراییل و مخالفان ایران اسلامی
  • RO ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    20 13
    خاتمی الان هیچ سمت دولتی یا حاکمیتی ندارد و مانند یک شهروند عادی هست پس رای ندادن ایشان جرمی مرتکب نشده چون رای دادن اجباری نیست
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      2 1
      شهروند عادی ؟!!!...خودتی
  • US ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    14 12
    مردم آگاه و هوشمند ایران خوب میدانند که سید محمد خاتمی و امثال او و اعضایی خاین نهضت باصطلاح آزادی مآموران و مزد بگیران سیا در ایران هستند. عبدالعلی بازرگان فرزند مهدی بازرگان سی سال است که با حقوق سیا و اسراییل در آمریکا زندگی مرفه ای را دارد که من شخصا از نزدیک بر این امر واقفم.
  • US ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    9 13
    مردم آگاه و هوشمند ایران خوب میدانند که سید محمد خاتمی و امثال او و اعضایی خاین نهضت باصطلاح آزادی مآموران و مزد بگیران سیا در ایران هستند. عبدالعلی بازرگان فرزند مهدی بازرگان سی سال است که با حقوق سیا و اسراییل در آمریکا زندگی مرفه ای را دارد که من شخصا از نزدیک بر این امر واقفم.
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    16 9
    از سرمایه اسرائیل انتظاری بیش از این نیست.این از خدا بی خبران دستشون برای مردم رو شده خاتمی به زباله دان تاریخ پیوست این فتنه گر رو زندانی ومحاکمه نمی کنید حداقل خلع لباسش کنید لباس پیغمبر ص لیاقت میخواد .چه بد عاقبتی عاقبت فتنه گران👿🤮👹
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    20 18
    41٪ مشارکت از کی تا حالا پرشور نام گرفته؟
    • دانشمند IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      2 1
      41 درصد نه
  • ناشناس IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    19 6
    دشمنان این مردم کسانی هستند که راه نانوایی ، سوپری ، قصابی و......را بلد نیستند و درآمد های غیر شفاف و حرام دارند
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    13 11
    خ.... دست اموزصهیونیستهاست وقلاده صهیونیستهابه گردنش است اختیاری ازخودش ندارد قلاده اش هرطرف کشیده شود میرود
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    12 9
    امثال خاتمی چون دچار ریزش طرفدار شده با این کارها می خواهد خود را مردمی نشان بده تا چهار نفر فریب بخورند و دوباره به اینها رای بدن
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    11 7
    اصلاح طلبان هر وقت رای نیارند ادای اپوزیسیون در می اورند
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    12 9
    طبق اعتراف پسر رفسنجانی 30 سال کشور در دست اصلاح طلبان بوده اصلاح طلبان 30 سال وقت کافی داشتند تا تمام مشکلات مسکن و اب و خام فروشی و ... را حل کنند چرا این مشکلات را حل کنند؟؟؟
    • NL ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      اتفاقا بخش بزرگی از آسیب های اقتصادی در دوره کارگزاران اتفاق افتاد که اکثرا اصولگرایان امروز هستند
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    9 9
    فرزندان همین خاتمی سالها در اروپا و امریکا در حال زندگی هستند چرا خود خاتمی نمی رود پیش اقازاده هاش ؟
  • قابل توجه خاتمی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    12 5
    اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمام ماجرا
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    11 7
    طایفه موسوم به اصلاح طلب چون میدانند با توجه به سابقه ننگینی که دارند مردم به آنها رای نمی دهند ترجیح میدهند هم نوا با بیگانگان انتخابات رو تحریم کنند و چنین وانمود کنند که افراد مورد نظر آنها رد صلاحیت شده اند. این موجودات خوار و ذلیل شده اند.
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    10 6
    8 سال ریاست جمهوری روحانی باعث ریزش پایگاه مردمی اصلاح طلبان شد ... فسادهایی که در 2 سال اخر ریاست جمهوری روحانی اتفاق افتاد باعث دلسردی بسیاری از مردم شد هنوز فراموش نمی کنم که بسیاری از سلبریتی ها چند ماه بعد از دور دوم ریاست جمهوری روحانی شروع به اعلام برائت از روحانی کردند حوادث ابان 98 و گرانی ناگهانی بنزین و اغتشاشات انزمان هم باعث ریزش پایگاه رای اصلاح طلبان شد
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    13 7
    دوران محبوبیت خاتمی هم تمام شد رفت الان هیچکس برای امثال خاتمی تره هم خرد نمی کنه !
  • دلسوز IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    2 3
    شیطان از این شرم دارد. دشمن واقعی ملت وکشور
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    14 11
    آقای شریعتمداری، شما چکار کردین؟؟ چه گلی بر سر مردم زدید؟؟؟ اوضاع اسف بار اقتصادی، سفره خالی و معیشت رقت بار مردم
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    6 5
    اگر صدای زوزه این مردک در بیاد یعنی حکما کار درستی انجام شده است. تا دیروز هر چی می توانست بار مخالفین کرد بعد امروز نقش مصلح را بازی می کند.
  • علی ایرانی IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    8 4
    خاتمی خودش رسوای زمانه است. چه در این دنیا و چه در آخرت ... بیچاره اصلاح طلبانی که باید دنباله رو فردی همچون او باشند...؟!؟ بقول شاعر : کوری عصاکش کوران دگر شده است
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    10 6
    خدا لعنت کند دار و دسته این موجود خبیث این ملعون ابدی، آیا واقعا در این ساعت از خواب بیدار شده و رو به قبله نماز می خواند ؟ او روحانی است ؟ بله او نماز می خواند امثال معاویه و عمر سعد، با تحریم انتخابات امام خمینی، او ملعون مردم ایران شد‌.
  • محمد IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    8 4
    خاتمی تر ازمعاویه واصلاحات کثیف تر از مجاهدین خلق هستند نفرین چهل ساله مردم برای نسل اینها
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    7 5
    حضور با شكوه
  • حسین IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    3 9
    سربلند و مطمئن
  • ناشناس IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    6 10
    جناب استاد همه چیز دان .... ما که دل خوشی از خاتمی و اینا نداریم .. ولی شما تا بند 50 بنویس تا معلوم بشه دایره خودی های شما فقط به چند نفر محدود میش ؟؟ خدا وکیلی ؟؟؟
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    2 10
    از این همه دشمنی که با اشخاص دخیل در انقلاب و مدیران دهه های انقلاب که بار زحمت برای کشور را کشیده اند چه سودی جز ریزش مردم از انقلاب داشته اید..
  • . IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    12 7
    همراهی با مردم تابلو دار ۶۰ درصدی
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    9 9
    از خاتمي خوشم مياد!
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    8 2
    دشمنترازهمه به دین
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    4 2
    خیانتکاران به ایران و اسلام در طول تاریخ هیچگاه عاقبت خوشی نداشته اند! اما عبرت گیرنده کم است!
  • سیدمحمدمهدی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    6 3
    و من الله التوفیق حسبنا الله و نعم الوکیل سلام و درود خدمت مدیر مسئول روزنامه کیهان بهمراه سپاس فراوان .
  • مهدی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    9 6
    تنها عمل درستی که از خاتمی تو این چند سال سر زده
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    59 31
    انتخابات فاجعه بود
    • ایرانی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      13 13
      فاجعه تفکر و ذهن علیل امثال توست که نمیفهمید در این جنگ ترکیبی که کل جهان کفر برای زمین زدن اُم القرای مسلمین و قلب تشیع جهان متحد شده اند پای کار آمدن ۲۵ میلیون نفر برای حمایت از این نظام یعنی معجزه بصیرت، چیزی که نه مردم کوفه در زمان امام علی(ع) و امام حسن(ع)و امام حسین(ع) داشتند و نه حتی مردم مکه و مدینه در زمان رسول الله(ص). پس بجای سیاهنمایی و پررنگ کردن نیمه خالی لیوان، نیمه پر لیوان را ببینید البته اگر نیت خِیر دارید.
    • محمدایوب IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      15 9
      انتخابات فاجعه بود جدی خیلی سوخت برو آب بریز اونجا که سوخت
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      12 12
      انتخابات با وجود آتش یکساله توپخانه تبلیغاتی دشمن عالی بود. تو خود انگلیس و فرانسه گاهی 25 درصد مردم رای میدن.
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      9 10
      انتخابات افتضاحات بود!
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      11 7
      برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران بله فاجعه بود. چون با حذف آمار ایرانیان خارج از کشور که در انتخابات مجلس شرکت ندارن از کل واجدین شرایط که از ابتدا باید توسط وزارت کشور صورت می گرفت، مشارکت بیش از ۴۵ درصد است که برابر با عرف جهانیست. در حالی که دشمنان داخلی و خارجی این نظام می‌گفتن حامیان نظام ۵ درصدن! اما حالا فهمیدن که نصف کشورن. از اون طرف اون حدود ۵۵ درصد هم حدود ۳۰ درصدش در هیچ انتخاباتی چه در شرایط خوب چه بد مشارکت ندارن و اصلا کاری به سیاست ندارن مثل بعضی جوانان، زنان و ... . پس گروه مخالفان میشه ۲۰ تا ۲۵ درصد. و این یعنی فاجعه برای دشمنان که خودشون می فهمن
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      11 5
      خاتمی رییس جمهور اسبق: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم.ـــ پس آقای خاتمی ؛ کتمان صحت انتخابات88 و کتمان رای 88 مردم را چطوری توجیه میکنی؟ کتمانی که باعث ؛ اغتشاشات سال 88 و متعاقب آن آغاز تحریم های بیش از ده سال بر مردم ایران شد. علی قول دوستان خودتان : شدیدترین تحریمها پس از حمله مغول ـــ نتیجه کتمان حقیقت شما ها بود.
  • سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    35 22
    آقای خاتمی؟! این مردک ملعون فتنه‌گر که با نظام و رهبر اسلامی مقابله و مردم رو به راه فساد و غیرخدا دعوت می‌کنه منافقیست هم‌ردیف ابوسفیان. حیف واژه آقا. مرگ بر خاتمی، مرگ بر پیرو خاتمی و مرگ بر هم‌منش او
    • سعید IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      5 14
      خسته نشدین؟
    • US ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      5 14
      برو
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      8 14
      مرگ بر خودت
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      2 9
      عزیزم
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      9 14
      سرباز سانديس خور نظام مقدس!!!!!! يك نفس بگير سقط نشي.گو اينكه هر چي از شما اراذل از كشور كم بشه بهتره.
    • محمد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      7 14
      میدونی که پشت سر ادما حرف زدن گناهی کبیره است پس مواظب باش همین مقدار اندک ایمانت را به باد ندی خداوند همه را یاری رساند
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      14 3
      نتانیاهو : اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 2
      اگر با شعار تو مرگ کسی اجل میشد
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      ۱۳:۵۶ اشتباه منفی زدم. واقعا درست گفتی. افسادطلبان سرمایه‌های رژیم غاصب صهیونیستی در ایران هستن.
  • US ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    13 15
    اگر بنده بنویسم آقای شریعتمداری مثل چرند میگوید منتشر میشود ؟
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      10 11
      شما غلط می‌کنید به مؤمنین اهانت کنید.
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      امثال شریعتمداری نباشند بچه غولها وهیولاهای شیطان صفت آزادانه هرغلطی می کنند
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    4 6
    __ بسمه تعالی __ بلی اصلاح را مقبول دانیم __ بشرط آن که قدری کم بخوانیم __ کتاب خاله جان خویشتن را __ زمین و آسمان ها ریشتن را __ نگر تا مؤمنین پاک چه گویند __ حقیقت را چگونه از که جویند __ اگر قادر نییم دردی کنیم کم __ نیفزائیم بهر مردمان غم __
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 8
    چرا اینقدر در فکر نصیحت خاتمی هستید ؟ اگر رفاقتی دارید و به فکر اخرتش هستید برو خصوصی نصیحتش کن، دیگه حنای خاتمی پیش اصلاح طلبان هم زنگ نداره، نیاز به روشنگری در مورد این شخص هم نیست
  • حمید IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    5 2
    فکری به حال خود و مردم کنند
  • پیروزه IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    15 3
    حرف نداری ای مرد با وجدان ووطن دوست.که خوب پطه بعضی از وطن فروشان را بر ملا کردی. ای ول
  • محمد IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    9 6
    خداوند رحمت کند مرحوم آیت الله خاتمی پدر محمد خاتمی را .آن مرحوم خودش میگفت محمد ما لیاقت گرفتن هیچ پست و مسوولیتی در جمهوری اسلامی ندارد.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    4 9
    تنها کار مثبتی که محمد خاتمی در طول حیات سیاسیش انجام داد
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    10 5
    شما تا می توانیدسانسور کنید ،شما تا می توانید اجازه حرف زدن به کسی را ندهید
  • محمدایوب IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    10 7
    اولا دمت گرم حاج حسین آقا حالالت باد آن شیر پاکی که خوردی آدم متعجب می ماند این قوه قضاییه نظام جمهوری اسلامی است که بیش از 300هزار شهید برایش داده شده یا آمریکا واسراییل که جاسوس‌ها وپادو های آنها از حاشیه امن برخوردارند که خاتمی و روحانی امثال آنها راست راست راه میروند وبا دشمن همراهی کرده وال به آسیاب آنها می ریزند
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      1 3
      شما خیالت راحت باشه رئیس قوه قضائیه رو رهبر منصوب میکنه اینام هردوشون واسه اسلام خیلی خیلی خیلی بیشتر از بقیه میسوزه کارشونم بلدن چطور انجام بدن پس کاسه داغتر از آش شدن لزومی نداره
  • BG ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    11 2
    مرگ بر اروپایی و دستنشانده هاشون
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    7 1
    از امریکا تا کانادا سازمانهای نظر سنجی آنها صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن این جماعت این قدر پر رو نمی شدند
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    6 10
    زمانی که احمدی‌نژاد در انتخابات شرکت نکرد و رای نداد چرا نگفتی'آقای احمدی نژاد'همراهی با مردم یا همراهی با دشمن؟؟؟
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    6 12
    حضرت اقای خاتمی حفظه الله همه کاراشون به موقع است
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      7 0
      نظری از طرف آمریکا و صهیونیست خبیث
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    3 10
    آقای شریعتمداری ، رای ندادن خاتمی ربطی به آمریکا و سوروس نداشت. برای اولین بار از کسایی که در گذشته بهش رای دادن پیروی کرد.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    9 8
    هم کاری بادشمنان ايران باکلید واژه همراهی با مردم
  • طاهری IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    11 5
    چرا اصرار دارید خاتمی ایرانی باشد ؟!
  • حمیدرضا IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    5 5
    *** ‌‌‌‌‌‌دعوت از آقای خاتمی به مرجع حاکم شرع از سوی آقای شریعت مداری .... یکی از بهترین و بالاترین سطح از احترام به دمکراسی ست . ان شالله -- آقای خاتمی -- هم از منطق و دلایل خود دفاع کند . «« حضور پیش کسوتان انقلاب و روسای قوا در یک کشتی باعث افتخار است »» .
  • حسام بهرامپور IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    8 7
    همون مردمي که توان خريد گوشت و مرغ رو ندارن
  • محمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    7 2
    انتخابات 1402 تحقق سخن حکیم معمار بزرگ انقلاب در تشکیل ارتش 20 میلیونی است
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    4 5
    خاتمی نوکر صهیونیست جهانی
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    6 6
    تو خودت شبیه زبیر مختارنامه ای خودت مگه خیلی آدم حسابی هستی که مثل رای دادنت باعث بشه بگن تو آدم خوبی هستی ؟ خخخ
  • اسی RU ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    1 7
    زشته بده نگو
  • DE ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    7 5
    اقای خاتمی دشمن شادکردن در این برهه زمانی هنر نیست ! بلکه خیانت محض است ! لطفا این داستان رو حداقل بخونید و از این مرد روستایی یک ذره هنر بصیرت یادبگیرید! اگر نمیتوانید مثل این مرد روستایی رفتار کنید، رسما استعفا بدید برید با نوه هاتون بازی کنید! ----------------------------------------------------------------------------------- حکایت تخته سنگ در زمان‌های گذشته، پادشاهی تخته سنگ را در وسط جاده قرار داد و برای این که عکس العمل مردم را ببیند، خودش را در جایی مخفی کرد. بعضی از بازرگانان و ندیمان ثروتمند پادشاه بی‌تفاوت از کنار تخته سنگ می‌گذشتند؛ بسیاری هم غر می‌زدند که این چه شهری است که نظم ندارد؛ حاکم این شهر عجب مرد بی‌عرضه‌ای است و… با وجود این هیچکس تخته سنگ را از وسط بر نمی‌داشت. نزدیک غروب، یک روستایی که پشتش بار میوه و سبزیجات بود، نزدیک سنگ شد. بارهایش را زمین گذاشت و با هر زحمتی بود تخته سنگ را از وسط جاده برداشت و آن را کناری قرار داد. ناگهان کیسه‌ای را دید که زیر تخته سنگ قرار داده شده بود. کیسه را باز کرد و داخل آن سکه‌های طلا و یک یادداشت پیدا کرد. پادشاه در آن یادداشت نوشته بود: هر سد و مانعی می‌تواند یک شانس برای تغییر زندگی انسان باشد.
  • علی FR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    4 7
    اقای شریعتمداری مردم اونایی هستن که هیچ سهمیه ای ندارن مردم اونایی هستن که‌بدون رانت و رابطه شغلی بدست نیاوردن مردم همونایی هستن که بدون ضامن وام های کلان نگرفتن حالا شما کی‌هستید خودتونو معرفی کنید ضما مردم هستید؟؟
  • حسینی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    10 9
    خاتمی حتی ثابت کرد از سیاست سر در نمی اورد چون او احساسی عمل کرد.
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    6 11
    منافق محترمی که پشت صفحه انتشار نظرات ایستاده ای مطمئن باش که روزی دست تو هم رو خواهد شد ، نظرات به نفع انقلاب را سانسور می کنی و به نفع خاتمی ملعون را منتشر می کنی
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    75 6
    آمار انتخابات اخیر خوب نبود. تهرانی ها که همه امکانات درجه یک کشور برای اونهاست و مسولان برای راضی نگه داشتن اینها همه جوره امتیاز بهشون میدن و چشم به روی بسیاری از قانون شکنی های آنان می بندند نشون دادند که بویی از مردونگی و نمک شناسی نبرده اند. در عوض اون ایرانی های حقیقی که در جاهایی با کمترین امکانات زندگی می کنند بالاترین آمار رو داشتند. یعنی هنوز هم این قشر ضعیف و مستضعف ایرانه که به ولی خود لبیک میگه و پاکار انقلاب و نظامه و نه یه مشت خودخواه و خیره سر و مدعی که اگر نظام دستش رو تا آرنج عسل کنه بذاره دهنشون دست رو گاز می گیرند. خاتمی خبیث هم از همین جماعته. خواسته با اینهابر بخوره. البته همراه بادشمنان قسم خورده این کشور. یعنی کور بود و ندید چه جماعتی مخالف رای دادن بود؟ خیر، خیلی هم می دید. راستی که امام راحل چه خوب فرمودند که یک موی شما کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ارجح ست.
    • فرزاد IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      چند درصد تهران زیر خطر فقر زندگی می کنند؟ اطلاعی دارید بهترین امکانات ! یکی ندونه فکر میکنه تهران کجاست
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    9 7
    اگه امثال خاتمی و فریدون خلع لباس روحانیت میشدن حداقل تکلیف مردم باهاشون روشن میشد محاکمه که بماند
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    10 9
    محمد خاتمی بیش 30. سال است تان انقلاب و نظام د اسلام را می خورد . اما در خدمت آمریکا ، انگلیس ، صهیونیست ها و لیبرالیسم و منافقین و دشمنان رنگارنگ نظام و اسلام و ایران هست‌ منافقی بی حیا عمرو عاص معاصر...
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    خوبه به خود عراقی ها هم بگید که دلیل سفر اقای السودانی و دست به عصا راه رفتن عراق چیه در تحلیل در المیادین الته بدون هیچ گونه تحقیری فقط واقعیات
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    درود بر این مرد بزرگ و لعنت به دشمنش
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    5 5
    خاتمی مثل خیلیهای دیگر را(نه مردم،نه دشمن ونه دوست)هیچکس قبول نداره که حالا بخواهد دایه ازمادر دلسوزتر باشه
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    درو بر آقای شریعتمداری
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    خاتمی ملعون
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    مرگ بر خاتمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس