کد خبر 1581252
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش مشرق، کانال تحلیلی مازیار شکوری در تلگرام با انتشار ویدئویی از مستند سید حسن نصرالله نوشت:

تلویزیون اسرائیل یک مستند در مورد نصرالله درست کرده است که خیلی جالب است. جالب بودنش هم به شخصیت واقع بین نصرالله بر میگردد و هم به واقع بینی کسانی که در مستند صحبت میکنند.

معاون پژوهشی یکی از اندیشکده های اسرائیل در مورد نصرالله:

"او فردی بسیار دقیق است. کنار تختش کتابهای مختلفی وجود دارد. کتابهای اسرائیلی که درمورد مسائل رهبری اسرائیل و صهیونیسم می خواند. اوجامعه اسرائیل را از هر نظر خوب میشناسد.

این حرف کمی وسواس نیست؟

بله کاملا وسواسی است اما هدف او این است که وقتی با دشمن سر وکار دارد، او را میشناسد و درموردش مطالعه میکند. من تکرار میکنم از این نظر سطوح رهبری ما مستحق مجازات هستند چون اونهاواقعا دشمنان را نمیشناسند"

جالب بودن این مستند در مورد شخصیت نصرالله این است که بر عکس روشنفکران و اپوزیسیون ایرانی که ذهنی گرا و متوهم هستند و طرف مقابلشان را نمی شناسند و محدوده بسته ای برای خود دارند، واقعنگر و در میدان است و دشمن را مورد مطالعه قرار می دهد. در این مستند، اسرائیلی ها هم بر خلاف روشنفکران ایرانی که از ابتدا طرف مقابلشان احمق میبینند، شخصیت نصرالله را با واقعبینی معرفی کرده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    54 14
    خدا حافظ سید بزرگوار باشد. یکی از دلایل موفقیت صهیونیستها در بعضی امور ،شناخت کمل دشمنانشان است.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    3 0
    یعنی دنبال ترورند
  • ایرانی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    چرا شما ژورنالیست ها و خبرنگاران ایرانی اینقدر ساده هستید یا خودتون رو به سادگی می زنید دلیل این همه تعریف از قدرت جنگی حزب االله و الان هم از سید حسن نصرالله یعنی نمی دونید چیه؟ فکر می‌کنید رسانه ها و روزنامه نگاران اسرائیلی یعنی خیلی علاقه به حزب االله دارند تمام اینها برای توجیه نقشه حمله به حزب الله و ترور سید حسن هست یادتون رفته چطور یک سال قبل از ترور سردار عزیزمون همین مراحل رو رفتن و در تمام خبرگزاری های غربی اون رو بزرگ و خطرش رو برای خودشون برجسته می کردند تمام اینها نقشه برای آماده کردن افکار عمومی هست و هیهات شما چه ساده ذوق می کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس