امیر سرتیپ صباحی‌فرد: حضور در انتخابات موجب ابهت نظام در چشم دشمنان است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش پس از انداختن رأی در صندوق گفت: حضور در انتخابات مصونیت بخش کشور و موجب ابهت نظام در چشم دشمنان است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نخستین دقایق آغاز رای گیری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: از ملت بزرگ ایران دعوت می کنیم تا هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند و این واجب شرعی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه اقتدار، تداوم و قوی تر شدن انقلاب اسلامی به شرکت در پای صندوق‌های رأی بستگی دارد، افزود: از اینرو فرماندهان و کارکنان نیروی پدافندهوایی ارتش برای انجام این تکلیف شرعی اول وقت اقدام کرده تا این فریضه را انجام دهند.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: امیدواریم ملت بزرگ ایران یکبار دیگر با حضور پر شکوه خود در پای صندوق های رای، حماسه دیگری را رقم بزنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی گفت: حضور عظیم مردم در عرصه‌های مختلف بویژه انتخابات مصونیت بخش کشور و حافظ منافع ملت است و موجب ابهت نظام در چشم دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش نیز مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نشانه قدرت معنوی جمهوری اسلامی خواند و افزود: نیروهای مسلح همگام با سایر مردم ایران با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر حماسه ای باشکوه و ماندگار می آفرینند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی همه افراد جامعه است و باعث پایداری نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از ولایت فقیه خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهمن با تأکید بر حضور حداکثری ملت در انتخابات گفت: هرچه حضور مردم بیشتر باشد استحکام و اعتبار نظام و کشور بیشتر می شود و به همین دلیل فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) همیشه بر حضور هرچه بیشتر مردم تأکید دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس