اسراییل

یک سازمان حقوق بشری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از کوادکوپترها به صورت گسترده برای کشتار هدفمند یا کورکورانه مردم غزه استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به صورت گسترده از پهپادهای کوادکوپتر برای کشتار و اعدام فلسطینی ها از راه دور در غزه استفاده می‌کند.

این گزارش تاکید می‌کند که ارتش رژیم صهیونیستی به صورت گسترده از این کوادکوپترها برای کشتار و آسیب زدن به فلسطینی ها استفاده می‌کند. پیش از این نقش این پرنده‌ها منحصر به جمع آوری اطلاعات جاسوسی از نقاط مختلف غزه بود.

این بیانیه تاکید می‌کند که اعدام و کشتار فلسطینی‌ها به این روش که توسط تل آویو انجام می‌شود در خانه‌ها و بیمارستان‌ها و خیابان‌ها و مناطق مسکونی و ضد شهروندان بی پناه انجام می‌شود که هیچ تهدید یا خطری برای رژیم صهیونیستی به شمار نمی‌روند.

این سازمان حقوق بشری تاکید می‌کند که این پهپادها مجهز به سیستم ویژه‌ای از نقشه برداری و کشف اهداف احتمالی هستند و می‌توانند محموله‌های کشنده یا غیر کشنده حمل کنند. این پرنده ها همچنین می توانند مأموریت‌های نیروهای ویژه یا نظامیان را انجام دهند.

این سازمان تاکید می‌کند که اسناد زیادی از کشته شدن فلسطینی‌ها با استفاده از این پهپادها به صورت هدفمند یا کورکورانه در میان تجمعات مردم فلسطینی را ثبت کرده است. زیر این پهپادها یک مسلسل نصب می شود که به صورت کنترل از راه دور قادر به شلیک است.

بنا بر این گزارش رژیم صهیونیستی از این پرنده‌ها برای ترساندن فلسطینیان و جنگ روانی ضد آنها استفاده می‌کند و این پرنده‌ها همیشه در آسمان غزه حضور دارند و برخی از آنها صدایی مانند صدای موتور خودروهای نظامی از خود منتشر می‌کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    2 0
    وحشی های انسان نما
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    1 2
    الان ما باید ناراحت مردم غزه باشیم یا کودکانی که سر چهارراه گدایی می کنند و شب جایی برای خوابیدن ندارن؟
    • هادی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      1 0
      اگر از بعد انسانی ببینیم هر ۲ مورد .منافاتی با هم داره؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس