آمار جدید کشته شدگان ارتش اشغالگر

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه از کشته شدن ۵۷۳ افسر و سرباز و زخمی شدن ۲ هزار و ۹۱۸ نفر دیگر از هفتم اکتبر گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس در هفت اکتبر و در جریان تهاجم زمینی خود به غزه، آمار تلفات جدیدی را اعلام کرد.

ارتش اشغالگر کشته شدن سرباز اوری یعیش را تایید و خاطرنشان کرد که او یکی از ۲ کشته شده در عملیات کریات ملاچی بود.

جمعه، بخش اورژانس اشغالگران اعلام کرد که ۲ اسرائیلی در تیراندازی در یک ایستگاه اتوبوس در کریات ملاچی در عسقلان در جنوب فلسطین اشغالی کشته شدند.

همچنین رسانه‌های عبری گزارش دادند که ۲ سرباز یگان ماگلان در نبردها در جنوب نوار غزه به شدت مجروح شدند.

چند روز پیش، کانال عبری «کان» گزارش داد که وزارت جنگ این رژیم آماده روبه‌رو شدن با ۲۰ هزار مجروح جدید است که از نتایج جنگ علیه غزه به شمار می‌رود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این شبکه صهیونیستی ادامه داد مرکز توانبخشی وزارت جنگ آماده پذیرش ۲۰ هزار مجروح در سال ۲۰۲۴ است و این در حالی که است این مرکز در سال گذشته به ۵۵۰۰ مجروح جنگی خدمات ارائه نموده است.

این مساله در حالی اعلام شده است که گزارش‌ها بیانگر آن هستند که تعداد سربازان مجروح رژیم صهیونیستی در نوار غزه بسیار بیش از آمارهای رسمی اعلام شده‌ است.

این در حالی است که مقاومت فلسطین به عملیات خود برای رویارویی با نیروهای اشغالگر در چندین منطقه درگیری در نوار غزه ادامه می‌دهد و درگیری‌های شدیدی در مناطق متعددی در خان یونس با توجه به تلاش‌های مستمر اشغالگران برای نفوذ به مناطق شرقی شهر غزه جریان دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    3 1
    این آمار رو حداقل باید ضرب در 5 کرد. صهیونیست ملعون آمار واقعی نمیده
  • عمو IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    3 0
    مرگ بر اسرائیل ... مرگ بر اسرائیل ... مرگ بر اسرائیل ...
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    5 1
    573 در برابر 25000.......بدون شرح
    • رضا IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 0
      واقعیشو نمیگه،بدون شرح
  • مجید IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    5 0
    وچه زیبا گفت خدا در قران....«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ » وچه زیبا قبله مسلمین را تغییر داد برای درامان ماندن مسلمانان از این قوم
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    قبلی اش که ۵۷۱ نفر بود حالا میگن ۵۷۳ نفر یعنی فقط ۲ کشته اضافه شده ؛))) این خودش دلیل بزرگ و واضحی بر دروغ بودن و جعلی بودن این آمار هست / این آمار باتوجه به تعداد تانک و نفربرهای و بولدوزر های منهدم شده اسرائیلی حداقل در ۸ ضرب بشه تا بشه اما. واقعی / بیش از ۹۰۰ تانک و نفربر و بولدوزر و خودرو زرهی این رژیم در غزه منهدم شده که حداقل حداقل حداقل یه سرنشین داشته که میشه ۹۰۰ نفر به هلاکت رسیدن / آمار کشته های حملات لبنان به شمال سرزمین های اشغالی رو هم اضافه بشه تازه معلوم میشه عمق فاجعه برای اسرائیل / یک سوم ارتش اسرائیل از ترس حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی مستقر هستند که هر از چند گاهی با حملات موشکی حزب الله به درک واصل میشن و تلفات سنگینی میدهند/ اسرائیل افکار عمومی جهان را ساده لوح فرض کرده و با تهدید خانواده های نظامیان اسرائیلی آمار واقعی تلفاتش رو سعی می‌کنه پنهان نگه دارد که بی فایده است
  • امیر IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    جالب ترین مسعله رفتار کشور مصر هست که حتی در اوج بمباران و کشته کشدن مردم غزه از سمت اسراییلی ها اما اجازه نمیدن اتباع گرسنه غزه وارد کشورشان شوند البته السیسی و مصر در راستای امنیت ملی وجلوگیری از فاجعه زیان اقتصادی این کارش موجح هست چرا که هجوم چند ملیون اتباع بیگانه به هر کشوری موجب نا امنی و زیان اقتصادی فرهنگی شدید خواهد شد اما میتوانند حداقل با ارسال غذا به داخل غزه و دادن تسلیحات دفایی کمک کنند که فلسطینی ها تا اخرین نفر از خاک و زمینهای خود دفاع کنند و به اسراییل اجازه اشغال بیشتر سرزمینهای خود را ندهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس