کد خبر 1575585
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مکشوفات مطلبی با این عنوان که اسرائیل از رسانه نمی‌ترسد منتشر کرد:

افکار عمومی در روابط بین‌الملل اثری نزدیک به صفر دارد. اگر به این گزاره شک دارید نیاز نیست چند ماه کشتار در غزه و تصاویر زنده‌اش را از نظر بگذرانید، پیش از این هم کاملا معلوم بود. کار مفیدتر این است که سیاست را کنار بگذارید چون با اتکا به رجز و ادعاهای توخالی، در انتشارِ دروغ و فریب شریک می‌شوید.

تکاپوی رسانه‌ای و خیابانی ذهن‌مان را تخدیر می‌کند که کاری انجام داده‌ایم در حالی که فقط احساسات‌مان را بیرون می‌ریزیم. وجدان‌مان را تسکین می‌دهیم که بی‌تفاوت نبودیم. بعضی واکنش‌ها در غرب را شاهد می‌گیریم که درنده‌خویی اسرائیل فاش شده و خیلی‌ها تکان خورده‌اند، اما نتیجه‌اش؟

معمولا هر کس در هر رشته‌ای درس خوانده یا شغلی پیدا کرده در اهمیتش اغراق می‌کند. ادعاهای بزرگ درباره رسانه، شبکه‌های اجتماعی و افکار عمومی توسط کسانی ساخته شده که کار و درآمدشان از این راه است یا شخصیت و حیثیت‌شان وابسته به این فضاها است. در واقع خودشان و توانایی‌هایشان را تبلیغ می‌کنند.

می‌توانیم بگوییم تلاش‌های ما باعث شد اسرائیل نتواند بدتر از این کند اما یکی از خون‌بارترین جنایات صهیونیست‌ها همینی است که از نظرمان می‌گذرد، حداکثرِ وحشیگری در عصرِ رسانه را شاهد هستیم. رژیمی که روی دروغ ساخته شده با افشای دروغ‌هایش لطمه نمی‌خورد، با قدرت بیشتری دروغ می‌گوید.

تنها یک عامل توانسته جلوی بدتر از این را بگیرد آنهم ترس از واکنش بوده. وحشت از حملاتی که حزب‌الله، سوریه و ایران می‌توانند به قلب اسرائیل داشته باشند. بنابراین جنگ اصلی تلاش برای از کار انداختن جمهوری اسلامی است؛ که تغییر ماهیت بدهد و از مقاومت دست بردارد یا بی‌ثبات شود و از درون فروبپاشد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    5 0
    پارسال الاغایی براساس ادعاهای موهوم با حداکثر تبلیغات طوفانی غرب به جنگ جمهوری اسلامی اومدن و دست از پادرازتر برگشتن سرجای خودشون. خیال کردن با هیاهوی رسانه های دروغگو و بیشرف غرب می تونن چراغ خدارو خاموش کنن.
  • FR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    بسیار دقیق و عین واقعیت .. کاش « اصلاح گران » ما بفهمند که بزرگ‌ترین فرصت تاریخی را بازیچه بازی های جنایتکاران قرار نداده و از دست ندهند
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    چونکه رسانه های تصویری و شبکه های اجتماعی مال صهیونیسم و غرب است و برایش کلی هزینه می کنند. انتظار دارید برعلیه صاحب کارش صحبت کند؟
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اصلاح طلبان 40 سال مردم را به رای امیدوار کردند
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    صهیونیستها عملا دست به هر جنایتی که بخواهند می‌زنند، بعد ما دلمان به تظاهرات و مشت‌های گره کرده خوشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس