بیانیه ارتش سوریه درباره حمله صهیونیست‌ها به حمص

خبرگزاری سانا بامداد چهارشنبه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر حمص منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان سوری شد.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه بامداد چهارشنبه طی بیانیه‌ای حمله هوایی تجاوزکارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در استان حمص را تایید کرد.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» به نقل از یک منبع نظامی نوشت: «حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد، دشمن اسرائیلی از سمت شمال طرابلس، نقاطی را در شهر حمص و حومه آن هدف قرار داد که سامانه‌های پدافند هوایی ما با آن مقابله و تعدادی از موشک‌ها را ساقط کرد».

در این بیانیه آمده است: «این تجاوز منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان سوری و وارد آمدن خسارت مالی به اموال عمومی و خصوصی شد».

پیش از این، شبکه «المیادین» گزارش داده بود که بر اثر حمله جنگنده‌های صهیونیستی به محله الحمرا در حمص، یک کودک و یک زن سوری به شهادت رسیده‌اند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    حمص شهر محل تولد سفیانی است و تعجبی نداره که اسرائیل زمینه سازی کنه برای تصرف این شهر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس