ادامه سریال اخراج کارکنان شرکت‌های فناوری آمریکا؛ اخراج هزاران نفر از «ای‌بِی»

شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی ای‌بِی (eBay) اعلام کرده به دلیل عدم رشد کافی قصد دارد هزار نفر را اخراج کند.

به گزارش مشرق به نقل از تک کرانچ، شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی ای بِی (eBay) اعلام کرد که قصد دارد هزار کارمند یا حدود ۹ درصد از نیروی کار خود را به دلیل شرایط اقتصادی جاری اخراج کند. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که همچنین قصد دارد قراردادهای خود را در ماه های آینده کاهش دهد.

جیمی ایانون، مدیر عامل این شرکت اعتراف کرد که شرکت پیش از این به سرعت استخدام کرده بوده است، اما با وجود مشکلات اقتصادی به اندازه کافی رشد نکرده تا تعداد کارکنان را توجیه کند.

ایانون در یادداشتی که روز سه شنبه برای کارمندان ارسال شد، گفت: در حالی که ما برخلاف استراتژی خود در حال پیشرفت هستیم، تعداد کل کارمندان و هزینه‌های ما از رشد کسب‌وکار ما پیشی گرفته است.

این شرکت به تعدادی از سازمان‌های دیگر از جمله گوگل، آمازون، دیسکورد، دولینگو، پیکسار و یونیتی می‌پیوندد که در ژانویه ۲۰۲۴ اعلام کردند اخراج های خود را افزایش می دهند.

ای بی در ۳ ماهه سوم ۲۰۲۳، مبلغ ۲.۵ میلیارد دلار درآمد و ۱.۳ میلیارد دلار سود ثبت کرد. این شرکت همچنین با فروش سهام تجارت تبلیغات آنلاین ادوتینای خود به پرمیا و بلک استون در سال گذشته ۲.۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرد. در ماه ژوئیه، شرکت تجارت الکترونیک شرتیلوگو را خریداری کرد که شناسه دیجیتالی پوشاک را ارائه می دهد. قرار است ای بی درآمد ۳ ماهه چهارم خود را در ماه آینده افشا کند.

سپتامبر گذشته، وزارت دادگستری آمریکا گفت که این شرکت محصولاتی می فروشد که می تواند به محیط زیست و سلامت عمومی آسیب برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نظام رسمی رباوسهمیه وفلاکت IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 1
    دویست وپنجاه هزارکارمنداین شرکت داره نمیخوادنگران هزارتا ازرده خارج وکم تخصصص که جلوی پیشرفت روکند میکنه بشی
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      0 0
      احسنت ، یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش هر کاری بکنن عالیه و مشکلی وجود نداره، اون هزار نفر هم برن به درک!!!
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 0
    غربگدا : اصلأ مشکلی نیست، قراره به همشون تا ماهی ده هزار دلار مادام العمر، معاف از مالیات با به ویلای ده هزار متری و یه لامبورگینی مجانی بدن که حالشو ببرن!! بععععله ، آمریکاست چی فکر کردین؟! به مرگ مصی موسیخ اگه دروغ بگم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس