به گزارش مشرق، ابوالفضل فرح بخش، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

ترورهایی که اسرائیل را به خَطِ پایان نزدیکتر می کند

روز شنبه ۳۰دیماه معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه در سوریه به همراه ۴تَن از همرزمانش در شهر دمشق سوریه با بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

چند روز قبل از آن یعنی چهارم دیماه سردار سید رضی موسوی مسئول پشتبانی جبهه مقاومت توسط رژیم صهیونسیتی ترور شد و به شهادت رسید و در ادامه این رژیم، چند تن از فرماندهان ارشد حزب الله و حماس را شناسایی و ترور کرد و در انتها حادثه تلخ عملیات انتحاری کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد.

بعد از این چند حادثه و مطالبه پاسخ سخت و عادلانه به جنایت در کرمان توسط مقام معظم رهبری و ملت ایران، سپاه پاسداران مقرهای موساد و تروریست‌های تکفیری را در عراق،سوریه و پاکستان در هم کوبید و ضربات اساسی بر پیکره آنها وارد کرد.

‌اما سوال این جاست که چرا اسرائیل دست به این ترورهای کور می زند؟ در پاسخ باید گفت هدف از این ترورها واکنش دیوانه وار به وضعیت بحرانی این رژیم در سرزمین های اشغالی است چرا که سران رژیم صهیونسیتی در طول ۷۵سال عمر ننگین این کشور جعلی با چنین شرایط پیچیده و فشار حداکثری مواجه نبوده اند، لذا برای کاهش فشارها و افزایش تاب آوری در جنگ غزه دست به این اقدامات از سر استیصال می زنند.

سخن پایانی اینکه در واقع این ترورها مصداق دست و پا زدنهای قبل از مرگی می ماند که به نابودی این رژیم ختم خواهد شد و جبهه مقاومت را در انتقام خون فرماندهان شهیدِ خود مصمم تر خواهد کرد، چرا که وضعیت به هم ریخته سیاسی، اقتصادی ،امنیتی ،شکاف اجتماعی و مهم تر از همه شکست در میدان جنگ و انزجار افکار عمومی جهان از نسل کشی بی سابقه در غزه نشان روشنی از نزدیک تر شدن این رژیم به پایان تلخ اما عبرت آموز برای تمام مستکبرین دنیا می باشد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سؤال این‌که چرا انتقام این عزیزان نمی گیرید ازخود سوريه پاسخ آنهارابدید
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    7 2
    کجای ترورها کور بود؟ اشراف برتر اطلاعای و امنیتی و هوایی آنها را نشام میدهد. بجای توجیه بفکر قویتر شدن باشید
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 1
      جناب فعال رسانه ایی!‌ ترور کور کجا بود!؟ مرد حسابی سیستم امنیتی منطقه که مال خودمونه رو گسترش بدید...یه مشته سگ آنگلوساکسون از اون ور دنیا اومدن منابع منطقه رو مثل انگل میخورند...بسه آقا بسه دیگه...
  • ماهان IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    6 1
    کاش انقد سواد داشتید که لااقل فرق بین ترور کور و ترور هدفمند رو میدونستید و اسم ترور معاون اطلاعات سپاه قدس رو نمیذاشتید ترور کور
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 3
    وضعیت امروز اسرائیل باید درس عبرتی برای اصلاح طلبا در ایران باشه. قطعا این وضعیت ارباب رو غلام حلقه به گوش هم تجربه خواهد کرد
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 3
    ظاهرا کارش تمومه... آمریکای احمق برای این پایگاهش چقدر هزینه داد!!!
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس