کد خبر 1568916
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
خداحافظی عمری با هواداران پرسپولیس + عکس

مهاجم پرسپولیس پس از پیوستن به ملوان برای گذراندن دوران سربازی، با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی از هواداران سرخ‌پوشان خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، محمد عمری، مهاجم پرسپولیس پس از پایان نیم فصل لیگ برتر با توجه به مشمول شدن به تیم ملوان بندرانزلی پیوست تا دوران سربازی‌اش را در این تیم بگذراند.

عمری پس از حضور در ملوان و پوشیدن لباس سربازی، در پستی اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

مهاجم جدید ملوان در این پست نوشت:

در قضاوت همه حق را به تو دادند ولی

قصه اینجاست که من راز نگه‌دار ترم

با عرض سلام و ارادت خدمت هواداران ارتش سرخ؛ خدا، خانواده و لطف هواداران پرسپولیس؛ مثلثی که مرا در طوفان های زندگی حفظ کرده است و همیشه شعله امید در روز های تاریک درونم بوده است. مگر می‌شود لحظات شیرینی که نام بزرگ پرسپولیس برای من رغم زده است را نادیده گرفت؟

چه کسی میتواند آبرویی که نخست خدا و سپس باشگاه بزرگ پرسپولیس به من عطا کرده است را منکر شود؟ اما عزیزان، زمانی ادعای عشق و وفادری صحت دارد، که بتوانیم برای خود احترام قائل باشیم.

«احترام به خود» برای محمد عمری به معنای صفر های یک قرارداد نیست؛ «احترام به خود» برای من به معنی توقعات گزاف نیست. بلکه بنده احترام را در الفبای رفتار اجتماعی و انسانیت در تعاملات فارغ از هر جایگاهی که داریم، خلاصه می‌کنم.

مقصد این هجرت موقت گواه دوری این تصمیم از مادیات است. امیدوارم دعای خیر شما هواداران عزیز در دو خدمتی که پیش رو دارم همراهم باشد. اول، خدمت به میهن که ضوابط کشورم برای تمام جوانان در نظر گرفته؛ دوم، خدمت به باشگاه بزرگ پرسپولیس

که در صورت شایستگی مجدد، ضوابط قلبم فرمان آن را می‌دهد.

فرزند پرسپولیس، محمد عمری.

خداحافظی عمری با هواداران پرسپولیس + عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس