کد خبر 1568890
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
ایران جزو تیم‌های قوی جام ملت‌های آسیا است

مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: شاید در مرحله گروهی برخی هواداران نخواهند از بازی اول بیایند، اما از حالا به بعد امیدوارم هواداران بیشتری برای تماشای بازی‌های ما به ورزشگاه بیایند.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان پیش از بازی مقابل امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: امارات تیم خوبی است. همانطور که هنگ‌کنگ تیم خیلی خوبی بود و بازی مناسبی ارائه کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، افزود: امارات تیم پرمهره‌ای است، اما ما به زمین می‌رویم که بهترین عملکردمان را مقابل آنها نشان دهیم.

وی درباره افزایش تماشاگران بازی تیم ملی، تصریح کرد: همانطور که می‌دانید ایران جزو تیم‌های قوی این تورنمنت است. شاید در مرحله گروهی یکسری از هواداران نخواهند از بازی اول بیایند، چون می‌دانستند ما از گروه صعود می‌کنیم. از حالا به بعد امیدوارم هواداران بیشتری برای تماشای بازی‌های ما بیایند.

تیم ملی ایران که در ۲ بازی نخست خود در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، تیم‌های فلسطین و هنگ‌کنگ را شکست داد و صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرد، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سومین و آخرین بازی این مرحله به مصاف امارات می‌رود. شاگردان امیر قلعه‌نویی در صورت صدرنشینی در گروه خود، در مرحله حذفی باید به مصاف سوریه بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس