کد خبر 1568783
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
گزینه‌های نیمکت شمس‌آذر مشخص شدند

مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین به دنبال این هستند که جایگزین سعید دقیقی را برای نیم فصل دوم مشخص کنند.

به گزارش مشرق، شمس‌آذر قزوین که اولین فصل حضورش را در لیگ بیست‌سوم تجربه می‌کند، در ابتدای فصل با کسر ۳ امتیاز مواجه شد و همه فکر می‌کردند این تیم نتواند نتایج خوبی با سعید دقیقی بگیرد اما آن‌ها موفق شدند با کسب نتایج خوب، نیم فصل نخست را با ۱۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده دهم به پایان برسانند.

حالا شمس آذر قزوین که در تعطیلات نیم فصل در ترکیه به سر می‌برد، با درخواست ناگهانی جدایی سعید دقیقی مواجه شد و این مربی موفق حالا در نیم فصل دوم جانشین ساکت الهامی در مس‌رفسنجان شده است.

در حال‌حاضر مدیران باشگاه شمس‌آذر قصد دارند سرمربی جدید خود را معرفی کنند تا از نبود سرمربی روی نیمکت خود بیش از این ضرر نکنند.

تاکنون مدیران باشگاه با مازیار زارع و فرزاد حسین‌خانی در حال مذاکره هستند که در نیم فصل دوم روی نیمکت این تیم قرار بگیرند. مازیار زارع دو فصل پیش ملوان را به لیگ برتر آورد و همان فصل از ملوان انزلی جدا شد. مس کرمان نیز با سرمربیگری فرزاد حسین‌خانی به لیگ یک سقوط کرده است و در حال‌حاضر حسین‌خانی و زارع به نیمکت شمس آذر قزوین نزدیک هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سعید دقیقی یکی از بهترین مربیان ایران است. اگر هر تیمی در ایران نیمه دوم مثل نیمه اول شمس آذر بازی کند قهرمان لیگ میشود.شک نکنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس