کد خبر 1567529
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
اندونزی به صعود امیدوار شد/ شاگردان تروسیه باز هم باختند

تیم فوتبال اندونزی در رقابت‌های گروه D جام ملت‌های آسیا برابر ویتنام به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه دور گروهی جام ملت‌های آسیا و از گروه D، تیم‌های ویتنام و اندونزی با قضاوت گلمرودی سعدولو از تاجیکستان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه قطر به مصاف هم رفتند.

دو تیم در حالی برابر هم قرار گرفتند که ویتنام در بازی اول برابر ژاپن و اندونزی برابر عراق شکست خورده بودند و در این مسابقه به دنبال کسب اولین بردشان بودند.

در این دیدار اندونزی توانست با تک گل اسنوی که در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، ویتنام را شکست دهد و اولین بردش را به دست بیاورد.

لی فام از اندونزی در دقایق تلف‌شده نیمه دوم با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا ویتنام، ۱۰ نفره بازی را به پایان برساند.

در دیگر دیدار این گروه، عصر امروز، عراق برابر ژاپن به پیروزی رسید. در پایان دور دوم مرحله گروهی، در گروه D، عراق با ۶ امتیاز در صدر است، ژاپن و اندونزی با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و ویتنام بدون امتیاز در رده آخر است.

ترکیب اولیه ویتنام:

نگوین فیلیپ، فان تای، بیو هوانگ ویت آن، نگوین تان بی، وو مین ترونگ، نگوین توان آن، نگوین تای سون، فام توان های، نگوین هوانگ های، نگوین وان تونگ و فام توانپ

سرمربی: فیلیپ تروسیه

ترکیب اولیه اندونزی:

آرناندو آری، پراتاما آرهان، جوردی آما، ساندی والش، آسناوی مانگکوالام، مارسلینو فردینان، جاستین هوبنر، ایوار جنر، یعقوب سایوری، رافائل استرویک و اجی مائولانا

سرمربی: شین تائه یونگ

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 1
    عراق عزیز قهرمان آسیا خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس