رییس دفتر عقیدتی فرمانده کل‌قوا: ورود به عرصه انتخابات دفاع از حکومت دینی است

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: ورود به عرصه انتخابات و رای هدفمند، دفاع از نظام اسلامی و حکومت دینی است، بنابراین بر مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات تاکید می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علی سعیدی روز پنجشنبه در همایش تبیینی انتخابات در جمع بسیجیان حوزه علمیه مشهد افزود: اینکه مردم در مسائل اقتصادی مشکل دارند را نمی توان نادیده گرفت ، اما نباید این مشکلات منجر به قهر آنها با صندوق های رای شود، به فرموده رهبر معظم انقلاب، شرکت در انتخابات وظیفه است.

وی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی بیش از ۶۵ درصد مردم در انتخابات مصر، سوریه و ترکیه مشارکت کردند، در ترکیه پس از وقوع زلزله با ۵۰ هزار کشته و تورم بالای ۵۵ درصد و میلیاردها دلار بدهی، انتخابات برگزار شد و بیش از ۸۰ درصد مردم در آن شرکت کردند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اظهار کرد: اینکه بگوییم حضور نیافتن در انتخابات، رفراندوم رای به نظام است، قیاس اشتباهی است. در انتخابات آمریکا ۲۵ تا ۳۵ درصد مردم شرکت می‌کنند آیا نظام آمریکا متزلزل می‌شود؟

وی با اشاره به اینکه بیان متغیرهای داخلی، منطقه ای و بین‌المللی ایجاد انگیزه می‌کند، افزود: متغیرهای داخلی نشان می‌دهد جامعه، دولت و قوای سه گانه در مسیر درست هستند و به سمت حل مشکلات حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام سعیدی گفت: کاهش تورم، روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، کنترل ارز و مبارزه جدی با فساد در این دولت، تحرک در موضوع مسکن، دیپلماسی فعال منطقه‌ای، تثبیت ایران در سازمان شانگهای و عضویت ایران در گروه «بریکس»، تلاقی و همبستگی در مدیریت میدان و دیپلماسی از متغیرهای مثبت داخلی است.

گروه بریکس در سال ۲۰۰۹ تأسیس و از بزرگترین اقتصادهای در حال توسعه جهان (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) تشکیل شد.

رییس دفتر عقیدتی فرمانده کل‌قوا: ورود به عرصه انتخابات دفاع از حکومت دینی است

شرکت در انتخابات ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه حضور در انتخابات حق تعیین سرنوشت و هم تکلیف اطاعت از ولی فقیه است، گفت: شرکت در انتخابات تکلیف و دفاع از نظام اسلامی است و مایوس کردن دشمن و ارتقا ضریب امنیت کشور را در بردارد.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه مشارکت پایین به ضرر مردم است، افزود: ملت ایران پای انقلاب و رهبری ایستاده و به قله های پیشرفت دست یافته است، به طوریکه ایران اسلامی اکنون در کنار چین، آمریکا، هند و روسیه جزء پنج قدرت تاثیرگذار جهان است.

وی ادامه داد: تمدن غرب فرسوده شده و نیازمند جایگزینی است و تنها جایگزین آن تمدن اسلامی است که رهبر معظم انقلاب پرچمدار آن هستند. فقط یک ملت همراه و با اراده نیاز دارد که این تمدن طلایی را احیا نماید.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اظهار کرد: کاهش مشارکت در انتخابات پیامهای مختلفی از جمله تضعیف نظام دینی در برابر نظام شرک، تضعیف اقتدار ملی، افزایش فرصت طلبی جریان غرب گرا و کاهش اعتبار مجلس را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه ریزش ملت از هر ریزشی خطرناک‌تر است و نباید اجازه دهیم ملت ریزش کند، افزود: مقابله با تشدید تحریمهای دشمنان، اقتدار و قدرت درونی می خواهد که در برابر توطئه‌ها بایستد و مجلس متزلزل نمی تواند این کار را انجام دهد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    9 0
    به نظر حقیر اگر آقایان اظهارنظر نکنند مشارکت بیشتر می شود بعلاوه مقایسه ایران با ترکیه کاری اصلا" درستی نیست چرا که در بحران سال گذشته ترکیه حقوق و دستمزد کارگران و کارگران در حد بالائی افزایش یافت در حالیکه در ایران با وجود تورم بالای 50%چنین اتفاقی هرگز نیافتاد
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      ولی حداقل حرف دلش رو رو راست میزنه بدون سیاست بازی. البته طرفدار نگاهش نیستم ولی معلومه کجا ایستاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس