.

فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام با تایید حمله نیروهای نظامی یمن به یک کشتی باری با پرچم مالت مدعی شد: نیروهای آمریکایی چهار موشک بالستیک حوثی ها (انصارالله یمن ) را سرنگون کرده اند.

به گزارش مشرق، فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام روز سه شنبه به وقت محلی در بیانیه ای ادعا کرد: همزمان با ادامه حملات حوثی ها (انصارالله یمن) به کشتیرانی بین المللی، آمریکا به یمن حمله کرد.

سنتکام افزود: در ۱۶ ژانویه تقریباً ساعت ۱:۴۵ بعد از ظهر (به وقت صنعا)، حوثی ها یک موشک بالستیک ضد کشتی را از مناطق تحت کنترل خود در یمن به خطوط کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ جنوبی شلیک کردند. کشتی باری ام وی زاگرافیا، با پرچم مالت، گزارش داد که مورد اصابت قرار گرفته‌ است، اما قابلیت ادامه حرکت در دریا را دارند و به مسیر خود در دریای سرخ ادامه می‌دهند.

فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه مدعی شد: هیچ آسیبی از این حمله گزارش نشده است.

سنتکام ادامه داد: در اوایل روز حدود ساعت ۴:۱۵ بامداد (به وقت صنعا)، نیروهای آمریکایی چهار موشک بالستیک ضد کشتی حوثی‌ها را که برای پرتاب از مناطق تحت کنترل آنها در یمن آماده شده بودند، هدف قرار داده و آنها را منهدم کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Saed IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    بحرین میتواند هدف مشروع بعدی باشد چون آنها به متحد ما یمن حمله کردند و ما باید به متحد آنها بحرین حمله کنیم
  • م ح IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    بابا تکنولوژی، پیشرفت ،نمادقدرت، متمدن، محل فرار مخ ها...وخلاصه شیطان بزرگ انشالله خودت در اسرع وقت سرنگون بشی تا دنیا یه نفس راحت بکشه......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس