کد خبر 1564314
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۰

به گزارش مشرق، کانال شبکه عماریون در ایتا نوشت:

چرا مخالفت با انتخابات مخالفت با اسلام است؟

اعتبار و اقتدار نظام های مردم سالار عمدتا بر انتخابات و آرای مردم استوار است به طوری که هر چه یک نظامی از پشتوانه بالاتری از آرای مردم برخوردار باشد ازاقتدار بیشتری برخوردار است. ایران اسلامی نیز از زمره کشورهایی است که با آرای مردم اداره می شود و همواره در انتخابات های مختلف از مشارکت مردمی بالایی برخوردار بوده است و همین پشتوانه مردمی بوده است که از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون کشور را از خطر تجزیه و اشغال نظامی و از بحران های مختلف حفظ کرده است. از دلایل این ادعا این است که هرگاه در کشور فتنه یا آشوبی صورت گرفته دشمن بلافاصله به این ملت و کشور طمع کرده است. شاهد آن طمع دشمن در فتنه های 88 و 98 و 401می باشد.

امروز در منطقه شاهد تحولات مهمی هستیم و ایران در محور این تحولات قرار دارد؛ اسراییل به شدت تضعیف شده و امریکا در حال افول است بیداری اسلامی در منطقه به اوج خود رسیده است جبهه مقاومت بسیار قوی شده و با اقتدار در برابر دخالت های بیگانگان ایستاده است. و هیچ اقدام راهبردی بدون موافقت ایران در منطقه امکان به سرانجام رسیده ندارد. دشمن زخمی و شکست خورده در چنین شرائطی به دنبال نوعی پاتک و عملیات جبرانی است ولی همبستگی ملی و وحدت و هماهنگی ملت و دولت و آحاد جامعه به او هرگز جرات اقدام نمی دهد ولی آن چه دشمن شکست خورده را امیدوار خواهد ساخت شکاف میان ملت و دولت و نظام است؛ چنان چه خروجی صندوق های رای مشارکت حداکثری نباشد دشمن برای ضربه زدن به این نظام و کشور امیدوار می شود. تنها راه برای نومید سازی دشمن حضور حداکثری پای صندوق های رای و نشان دادن وحدت و همدلی دولت و ملت است.

بی تردید چنان چه این مشارکت بالا صورت نپذیرد دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی که ام القرای اسلام و پشتیبان اصلی جبهه مقاومت و ملت های بپاخاسته است نیروهای خودش را تجهیز ساخته با فراخواندن شیاطین بیرونی و درونی به ایجاد آشوب و هرج و مرج کشاندن کشور بر می آید و با ضربه خوردن نظام اسلامی ایران ، اسلام به معنای واقعی کلمه آسیب خواهد خورد و به این سادگی ها دیگر نمی توان قد برافرازد. و این است که مقام معظم رهبری در جمله ای حکیمانه از مردم خواستند در انتخابات حضوری چشمگیر داشته باشند و مخالفت با انتخابات را مخالفت با جمهوری اسلامی و اسلام دانستند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 53
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    37 2
    اقتصاد سرمایه داری چه مخالفت با اسلام نیست؟ چرا مسئولان وظایف خود را در قبال اقتصاد اسلامی انجام نمی‌دهند؟ چرا شرایط رانت و فساد ایجاد می‌کنند نمونه در خودرو بگویید چه تعداد خودرو ارزان وارد کشور شده؟ حال چگونه از مردم انتظار مشارکت بالا دارید؟ چقدر پر رو هستید.
    • DE ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      53 0
      ببین دوست عزیز با ناموسی کردن انتخابات بجای افزایش مشارکت به افزایش ریزش خواهید رسید. سه تا تیم جمع کردید هر دوره مجلس یک تیم رو می فرستید تو، همش هم می گید مشارکت و اسلام ولی هیچ کدوم از این سه تیم یک بار در راستای اسلام کاری نکردند. همشون دنبال دادن امتیازات فمینیستی هستند. اقتصاد و بانک کاملا کاپیتالیستی و سرمایه داریه. خدا رو شکر هر مجلسی هم یک گند اقتصادی زده. کاری می کنید آدم اسلام رو هم ببوسه بزاره کنار.
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    43 5
    متوجه نیستید این انقلاب بودکه از اسلام اعتبار گرفت واز آن هزینه کرد نه اسلام از انقلاب که با نابود شدن آن اسلام نابود شود یا ضربه ببیند
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      1 10
      قهر اصلاح طلبان تهوع آور با صندوق رأی و انتخابات را باید از الطاف الاهی دانست چرا که این جماعت هرگاه در انتخابات حضور داشته اند اگر پیروز شوند جا پای جاسوسان صهیونی می شوند و هرگاه ببازند به عنوان سربازان صهیونی کشور را به آشوب می کشند و فتنه انگیزی می کنند!!!
  • سعید IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    25 1
    اگه واسه یه بار مردم رو ارجعتر از مردم فلسطین و لبنان و سوریه و عراق حساب میکردن و یه کم به فکر معیشت مردم بودن الان احتیاجی به این حرفا نبود ولی افسوس که تنها چیزی که مهم نبود براشون مردم بودن
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      2 13
      تو کز محنت دیگران بیغمی/ نشاید که نامت نهند آدمی !!!
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    2 3
    آنها که نوبخت و تاجگردون و مطهری و روحانی این قماش زبان دراز بی خاصیت و متظاهر و منافق معلوم الحال را تائید اما خدمتگزاران خوش سابقه را به صرف مخالفت با باندشان رد صلاحیت میکنند بیش از همه حتی دشمن در کاهش مشارکت موثر هستند.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    16 7
    استغفرالله ارزش اسلام رو تا پای یک انتخابات پایین اوردید ؟؟؟ اسلام چیزی نیست که با شرکت کردن یا نکردن در انتخابات اسیب ببینه . پایه های اسلام خیلی قوی تر از اینهاست. خیر اقا اسلام با اینها ضربه نمی بینه بلکه با دزد های مهر پیشونی و یقه بسته که تسبیح میگردونن اسیب میبینه
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    7 1
    با این تعریفی که دارید از دین داری و مسلمانی می کنید .. ایرانی ها را به سمت دین گریزی و دوری از معنویات سوق می دیدید ...
  • FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 7
    صد در صد درست است بخصوص که دشمن و متاسفانه مخالفین داخلی هم ایمان و اعتقاد مردمی را سیبل جملات خود قرار داده و در صدد تضعیف آن بوده و هستند
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    8 0
    اگر مزدم کویت و عمان و قطر و امارات مسلمان هستن پس ما کجای کاریم
  • حسین IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    1 14
    قطعا با همکاری دولت و مجلس انقلابی و ولایی مشکلات حل میشه
  • محمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    21 0
    رانت خواری و انتصابات کشککی و اختلاسهای میلیارد دلاری و مافیای خودرو و ... مخالفت با اسلام نیس؟! ولی رای ندادن مردم بی چاره و بدبخت مخالفت بااسلامه؟!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    17 0
    برای اعتبار بخشی به خودتون از اسلام مایه نگذارید .
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    12 0
    من یکی هر بار رای دادم عذاب وجدان گرفتم و میترسم ک با انتخاب کسی گناهش ب گردنم بیوفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس