به گزارش مشرق، سید پویان حسین‌پور، فعال رسانه در توئیتر خود نوشت:

یکی از مضامین بیانات امروز حضرت آقا در دیدار با مردم قم، تبیین این موضوع بود که انقلاب اسلامی و گفتمان اسلام سیاسی‌اش، چنان ضربه‌ای به گفتمان سرمایه‌داری و انحطاط فرهنگی استکبار جهانی وارد کرد، که حالا حالاها آمریکا و اذنابش، هرکار کنند، در واقع واکنشی به این ضربه‌ی کاری است.

همه دشمنی آمریکا در واکنش به ضربه کاری انقلاب است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    2 1
    رباوتبعیض رودرست کنین حربی سازی بمونه
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      1 0
      فردا پا شو بیا بازار طلا فروشا 50 هزار نفر هم تو تهران 10 میلیونی جمع کن بیار بر ضد اعتصابیون فراری از مالیات زراندوز بیگانه از عدالت شعار دهید تا نظام به پشتوانه شما کار را تمام کند مثل اوایل انقلاب و تجمعات خدایی ان روزها وگرنه حرف زیادی و مفت موقوف ربا و تبعیض هم هر روز بیشتر خواهد شد کاملا هم تقصیر خود مردم است
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      0 1
      20:29 من خودم حسابرس رسمی مالیاتی هستم، آدرس بده بیام اول حساب کتاب کسب و کار خودتو حسابرسی کنم اگر میزون بودی دهنتو برای بقیه باز کن!! دورو بری های من چون میدونن چیکاره هستم و از مال دنیا هم جیزی ندارم چون زیر میزی نمیگیرم هیچوقت جلوی من ازین حرفها نمیزنن چون به چندتاشون گفتم مثلا اون چهارتا آپارتمان اضافی که خالیه رفتی مدرک جورکردی از فک و فامیل که بچه هاشون اونجا ساکنن مالیات شو بده بعد بیا صحبت کنیم خفه میشن میرن!!! اول یه سوزن به خودمون بزنیم بعد یه جوال دوز به بقیه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس