حمله موشکی حزب الله به چهار پایگاه نظامی و یک شهرک صهیونیستی

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در راستای حمایت از مردم غزه، یک شهرک صهیونیست‌نشین و چهار پایگاه نظامیان اشغالگر را در شمال «اسرائیل» هدف حمله موشکی قرار داد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت موشک به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی بدون فعال شدن آژیرهای هشدار خبر دادند.

خبرنگار المیادین همچنین از حمله موشکی از مناطق جنوبی لبنان به منطقه «الجلیل اعلی» در شمال اراضی اشغالی بدون فعال شدن آژیرهای خطر خبر داد و افزود که پایگاه‌های الجرداح، رویسات العلم در منطقه اشغالی کفرشوبا و حدب البستان هدف حمله موشکی از جنوب لبنان قرار گرفت.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در نوار غزه، این سه پایگاه را با سلاح مناسب و با دقت هدف قرار داده و خسارت‌های را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از حمله با موشک ضدزره از جنوب لبنان به یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی و تأسیسات آن در منطقه اشغالی «هار دوف» یا همان مزارع اشغالی شبعا و وارد آمدن خسارت به آن خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به این حملات، شهرک‌های العدیسه، کفرکلا، الوزانی و کفرشوبا در جنوب لبنان را هدف آتش توپخانه قرار داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس