کد خبر 1563564
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کودتا در پرسپولیس/ درویش می‌رود تا یحیی بماند

در حالی که همه منتظر تعیین جانشین یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس هستند، به اطلاعاتی دست یافتیم که نشان می‌دهد شاید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به‌زودی استعفا کند و گل‌محمدی به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش مشرق، پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس، مدیران این باشگاه در تلاش بودند تا او را متقاعد کنند که به کارش در پرسپولیس ادامه دهد؛ اما رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیروز (یک‌شنبه) آب پاکی را روی دست هواداران ریخت و رسما از پایان کار گل‌محمدی در پرسپولیس خبر داد.

حالا خبرهای جدیدی از آینده پرسپولیس و همکاری گل‌محمدی با این تیم به گوش می‌رسد. بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار ایسنا از منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس به دست آورده است، احتمالا به‌زودی رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار می‌رود و به جای او حسین شهریاری، عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب خواهد شد.

اگر این تصمیم اجرایی شود، احتمالا یحیی گل‌محمدی که تا این لحظه قانونا قرارداد خود را با پرسپولیس اقاله نکرده است، در تصمیم خود تجدید نظر می‌کند و مجددا روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست چرا که تصمیم مدیران پرسپولیس برای کنار رفتن درویش، با هدف ماندن گل‌محمدی گرفته شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اوف IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    3 3
    اف بر چنین فدراسیونی که بک سلبریتی چنگ به حیثیت نظام انداخته مجددا همه حاکمیت را به بازی گرفته است جمع کنید نهادهای امنیتی و انقلابی !!!، کدوم گورستان تشریف دارید
  • بشار عبدالواحد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    4 0
    در بی لیاقتی درویش که شکی نیست
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 3
    این اقای استعفا رو بندازید بیرون برانکو رو بیارید.
  • خ IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 3
    باشگاه پیروزی انقدر درهم شده که سرمربی تیم مدیریت وسرپرست باشگاه را تعیین تکلیف میکند ..بااینحال استقلال باید برای پیروزی یک مکتب باشد
  • امید از کانادا US ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 3
    قدرت یحیی از تاج و کیومرث هاشمی هم بیشتره!!!!! گل بگیرید در این فوتبالو ؛البته به نفع استقلاله که یجیی بمونه منظورم به بی در و پیکری فوتباله!!!!!!
  • محمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 1
    بابا این مسخره بازی هاچیه آقای گل محمدی این همه طرف دارمگرمسخره شمایاامثال شمامثل بازیکن یامدیرعامل هستن که هرروزاستفامیدم .اقابه سلامت مگرمربی .بازیکن.مدیرعامل.کمه یکی دیگه بیارین البته همه چی بابرنامه ریزی اعصاب مردم روهم خوردنکنید. مردم خودشون هزارتامشکل دارن.یاعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس