کد خبر 1563132
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۵

به گزارش مشرق، علی رضا کمیلی در کانال تلگرامی خود مطلبی را با عنوان حماس، ناشر فکر انقلابی در جهان اسلام منتشر کرد و نوشت:

حماس محبوب است چون به نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دیکتاتوری جهانی و استکبار سیاسی در مقابل تحقیر جهان اسلام بدل شده است.

از طرف دیگر حماس صاحب اندیشه اسلام گرای اخوانی و در عمل نه از نوع مسامحه طلب و سازشکار که از مدل مقاوم و انقلابی است و حضور این جریان در هر کشوری منجر به توسعه این فکر در آنجا می‌شود.

چه فرصتی بالاتر از این برای ما؟!

برای ما که هنوز نتوانستیم ادبیاتی خلق کنیم که در جهان اهل سنت بر اساس مشترکات، نگاه ظلم ستیز سازش ناپذیر که روح انقلاب اسلامی امام بوده را بیان و عرضه کنیم، چه چیزی بهتر از حماس که در واقع دارد هدفی که ما داریم را محقق می‌کند.

حضور پررنگ حمساوی ها در برخی کشورها مثل ترکیه و مالزی و... می‌تواند نشانه مثبتی از آینده انقلابی تر برای مردم و جریانات فکری این کشورهای مهم و موثر باشد.

هر چه حماس در جهان پررنگ تر باشد گویی شعارهای امام پررنگ تر شده است چرا که آن مرد الهی برخلاف برخی، از دعواهای مذهبی عبور کرده بود و بجای دوگانه شیعه سنی، پیروی دوگانه اسلام ناب و اسلام آمریکایی بود که بر استضعاف و استکبار و همراهی یا مبارزه با طاغوت سوار است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    12 1
    عمو بجای جوگیرشدن کمی به رویکرد جریانهای اسلامگراِِی سنی مذهب در دو دهه اخیر نگاه کن که همگی به سمت سلفی گری وتکفیر غش کردند!!!هنوز حمایت خالدمشعل وموسی ابومرزوق از ارتش آزادسوریه ومخالفین بشار اسد از اذهان آگاهان رخدادهای غرب اسیا پاک نشده!!!ایران باید روی جهاد اسلامی وگردانهای ابوعلی مصطفی که گرایشات انقلابی دارند سرمایه گذاری کند نه حماس که شاخه فلسطینی اخوان المسلمین مشکوک الهویه هستش!!البته شاخه نظامی حماس به رهبری مجاهدکبیر محمد الضیف همگام با محور مقاومت است ورویکرد سازشکارانه وسلفی ندارد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس