خانواده شهدای ترور: مسئولان نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها اقدام کنند

خانواده‌های شهدای ترور کشور ضمن تسلیت اقدام تروریستی در کرمان، از مقامات مسئول کشور خواست تا نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نکند.

به گزارش مشرق، به دنبال واقع تلخ و تروریستی امروز کرمان، خانواده شهدای ترور کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر تلخ واقعه تروریستی امروز کرمان و شهادت جمع کثیری از مردم بی‌گناه موجبات تألم خاطر خیل عظیم مردم ایران و خانواده شهدای ترور کشور گردید.

حرکت بزرگ مردم قدردان کرمان و سایر هموطنان که امروز در چهارمین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام و فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم در غرب آسیا و بزرگداشت این اسطوره جهاد بر سر مزار وی حاضر شده بودند، مورد خشم ایادی شر و دشمنان همیشگی ملت ایران قرار گرفت و اینگونه کودکان و زنان و مردانی که تنها گناهشان قدردانی از رشادت‌های بی‌بدیل سردار مقاومت در مبارزه با تروریست‌ها بود وحشیانه مورد حمله جنون‌آمیز شروران قرار گرفتند.

این حرکت تروریست‌ها در چنین روز و چنین مکانی بی‌تردید علاوه بر آنکه نشانه استمرار درد جانکاه و عمیقی است که به دلیل رشادت‌ها و اقدامات راهبردی سردار بزرگ اسلام در دوران جهاد و مبارزه ایشان متحمل می‌شوند دلیلی بر اثرگذاری مستمر خط فکری و مکتب شهید سلیمانی در ایران و سرتاسر جغرافیای گسترده غرب آسیاست. ما بر این باوریم که شکست تاریخی رژیم آپارتاید و کودک‌کش صهیونیستی، منجر به تلاش بی‌فایده تروریست‌ها برای صدور ناامنی و بحران به خارج از مرزهای جعلی آن شده است و اقدامات اخیر تروریستی آن هم بخشی از همین تلاش‌های عقیم آن است که قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خانواده شهدای ترور کشور ضمن تسلیت این واقعه دردناک به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های شهدای کرمان و تسلیت سالگرد شهادت سرداران بزرگ مقاومت، از مقامات مسئول کشور می‌خواهد تا نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نکند.

بنیاد هابیلیان

خانواده شهدا ترور کشور

۱۳ دی ۱۴۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    لعنت خدا و مهدی فاطمه بر علی کریمی بیشرف که امروز دوباره در مورد این وقایع ذات پلیدش را نشون داد
  • پژمان IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    13 0
    مسئولین خودشون پاسخگوی اعمالشون نیستند توقع دارید پاسخگوی تروریستها باشند ؟
  • DE ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 0
    خانواده شهدای ترور کشور از مقامات مسئول کشور می‌خواهد تا نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نکند. ضمن عرض تسلیت به این خانواده های داغدار و بزرگوار مسئولین ما اتفاقا خیلی خوب پاسخگویی بسیار موثر و بازدارنده در برابر این سلسله متوالی ترور و حملات دارن: پیامهای توییتری، مجکوم کردن، وعده انتقام دادن، بیانیه دادن، تماس تلفنی با سران کشورهای دیگر گرفتن، راهپیمایی و جلسات متعدد گرفتن، و درنهایت شرکت مسئولین در تشییع جنازه با شکوه شهدا. کافی نیست آیا؟
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 1
    یک ایران خواستار این برخورد هستند
  • لر بهمئ IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 1
    اسراعیل نابود گردد
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 1
    در تاریخ ثبت میشه
  • . IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 0
    با عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز و بی گناه در انفجار تروریستی مراسم گرامیداشت اسوه‌جهاد و مقاومت، سردار شهیدسلیمانی به ملت ایران و خانواده‌های داغدار ضرورت دارد مسئولان امنیتی و انتظامی با هوشیای و مراقبت لازم از این گونه حوادث پیشگیری کنند و اقدام بزدلانه تروریستی دشمنان کوردل را ناکام کنند.
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 0
    بسم الله قاصم الجبارین
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 0
    آره هرچقدر تروریست‌های راسک. راپیدا کردن وبه سزای اعمالشون رسوندن الانم همین کار رو میکنن اولش میگن انتقام میگیریم مجازات سختی درانتظارشونه ولی بعدش چی میشه؟ هیچی یادشون میره ،بعداتفاق توی پاسگاه راسک گفتن تروریست ها در محاصره ماهستند پس چی شد چرانگرفتنشون ؟هیچ کاری ازشون برنمیادفقط تا اتفاق داغه سرمردم روگرم میکنن بعد عادی میشه براشون حیفه این همه مامور ومردم که الکی الکی کشته میشه هیچ کس هم هیچ کاری نمیکنه
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 0
    هر گونه پاسخ قاطع و کوبنده ایران ، از دید جهانی ، حتی دشمنان این ملت مثل آمریکا و اسرائیل ، موجه و قابل قبول است ، پس درنگ جایز نیست . بهترین پاسخ هم زدن تل آویو ، حیفا یا یکی از شهرهای مهم آن مثل نهاریا، هرتزالیم می‌باشد. نگران تلفات زیاد یهودیان و صهیونیست ها هم نباشید چون همگی غاصب هستند و اشغالگر . آنها مردم ما و دنیای اسلام را می کشند ما هم باید مثل خودشان رفتار کنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس