کد خبر 1560141
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جهان خبر با انتشار ویدئویی نوشت:

آلکسی سایل، کمدین یهودی: اگر یک نفر را دیدید که در تلویزیون از اسرائیل دفاع میکند بدانید که دروغ می‌گویند چون کارشان همین است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    10 0
    اول اینکه خودشون باور کنن و اعتراف کنند که اشغالگر هستند و بعد گم کم حمایت از رژیم کم میشود و به کشورهای مبدا بازمی‌گردند و این یعنی فروپاشی رژیم اشغالگر. بسیار عالی.
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      1 0
      این شخص تفکر صهیونیستی ندارد . صهیونیست یک تفکر الخادی از همه انسانها می تواند باشد . حتی مسلمانان و مسیحی ها و بودایی ها هم می توانند یک صهیونیست باشند وباید ریشه این تفکر را با اگاهی دادن مردم خشکاند .
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    بی شرف تر و درغگو تر از سران رژیم ااشغالگر صهیونیستی ، بهایی ها ، شهوت پرستان ، سگ بازها و آن دسته از سلبریتی هایی هستند که مانند کِرم در ایران وول می خورند و از انسانیت و آزادگی هیچگونه بهره ای نبرده و با کمال وقاحت و بی شرمی ،هیچ عکس العمل و اعتراضی نسبت به کشتارهای فجیح خانواده ها و کودکان بی گناه و نسل کشی گسترده در غزه توسط صهیونیستها به پشتیبانی آمریکا نمی کنند ! . این دلقک پیر یهودی بر این شکمباره های اسیر شهوت و خارج از انسانیت که علی رغم اعتراض مردم جهان، دست در دست آمریکا و صهیونیستها گذاشته اند، برتری دارد!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس