وزیرکشور:مشارکت و انتخابات یک نقطه جدید برای تحول است

وزیر کشور با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر تحقق تحول با حضور در انتخابات تاکید کرد: مشارکت و انتخابات می تواند یک نقطه جدید برای تحول باشد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی پس از پایان پاسخگویی به تماس های مردمی در گفت و گو با خبرنگاران درباره بیانات اخیر رهبر انقلاب در امر انتخابات گفت: بیانات روز گذشته رهبر انقلاب درباره انتخابات بسیار کلیدی و مهم بود و با راهنمایی و تدابیر ایشان، انشالله انتخابات به خوبی برگزار خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه در فرمایشات رهبر انقلاب اهمیت مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تبیین شد، گفت: مشارکت پرشور، رقابت واقعی، امنیت کامل و سلامت جزو کلیدواژه های اصلی فرمایشات رهبر انقلاب بود که به دولت و ملت یادآور شدند.

وی افزود: باید عموم مردم در میدان باشند و همه بدانند که این مشارکت قوی و گسترده ، یعنی ایران قوی، امنیت کامل یعنی عزت و تعالی کشور.

وحیدی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر تحقق تحول با حضور در انتخابات تاکید کرد: مشارکت و انتخابات می تواند یک نقطه جدید برای تحول باشد.

وزیر کشور گفت : همه دلسوزان و فعالان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پا در میدان بگذارند، تا این شاهد مشارکت پرشور در انتخابات باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    2 0
    چقدر حرفهای قشنگی قبل همه انتخابات زده میشود روز فردای شمارش ارا همین نماینده میرن دنبال اون چیزی که نباید برن و این سیکل باطل نتیجش در جامعه مشخص است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس