‌‌

در کمتر از دوماه مانده به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس نمایندگان، کاربران با بازتاب تاکیدات و رهنمودهای رهبر انقلاب، مخاطبان خود را دعوت به مشارکت پرشور کردند.

سرویس سیاست مشرق- رهبر انقلاب، در دیدار هزاران نفر از مردم کرمان و خوزستان به شاخه‌های مهم انتخابات پیشرو پرداختند. ایشان چهار شاخصه مهم درباره انتخابات اسفندماه بیان کردند. «مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف، سلامت حقیقی و امنیت کامل» از مهمترین این شاخصه‌ها بود. ایشان در مهمترین بخش از سخنرانی خود با اشاره به اینکه «انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد» سفارش کردند که همه‌ی کسانی که مخاطب دارند، «وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، اینها همه میتوانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد.»

ایشان افزودند «رقابت یعنی جوان‌هایی که میخواهند وارد میدان انتخابات بشوند مسابقه بگذارند با افراد سابقه‌دار و با تجربه، اینها تلاش کنند، آنها هم تلاش کنند و یک مجلس خوب و قوی آن مجلسی است که هم از این جوانها در آن باشند، هم از آن مجرّبها و با سابقه‌ها در آن باشند.»

این بیانات در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب داشت. در کمتر از دوماه مانده به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس نمایندگان، کاربران با بازتاب تاکیدات و رهنمودهای رهبر انقلاب، مخاطبان خود را دعوت به مشارکت پرشور کردند. این کاربران همراستا با بیانات رهبری، راه‌حل مشکلات کشور را در مشارکت بالا در انتخابات تحلیل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    1 8
    رای دادن
  • سروش IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    9 7
    بزرگترین معظل کشور همین مجلسی ها هستن که هیچوقت قانون نوشتن بلد نیستن و گرنه مملکت نباید اینقدر مشکلات اقتصادی داشته باشد اینها چهارسال تصویب میکنن مجلس بعدی باطل میکند هزاران میلیارد دلار هم به کشور خسارت زدن مثل قانون کنترل جمعیت دوفرزندی قانون رباخواری بانکها قانون مسکن ارزان ساز قانون آموزش و پرورش چندسال پیش دانشگاهی بود حالا شده شش سه سه
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      1 1
      از افرادی که قبلش نهایت معلم و کارمند بودن چه انتظاری داری
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    7 1
    هیچ کدام از مقامات تراز اول نظام امروز در سخنان گهربارشان اشاره ای به موضع روسیه در قبال جزایر سه گانه نداشتند و فقط به موضوع فلسطین پرداختند. مسئولان مچکریم
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      1 2
      مگه مقامات روسیه اشاره ای به جزایر داشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس