ملت فلسطین همچنان راه مقاومت را در پیش گرفته است

اسماعیل هنیه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه یک امر بی سابقه است گفت: مقاومت همچنان استوار در میدان حضور دارد و خسارت های سنگینی را به دشمن وارد کرده است.

به گزارش مشرق، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه یک امر بی سابقه است، اظهار داشت: شاهد حجم وسیعی از حملات هوایی، دریایی و زمینی را علیه ساکنان غزه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن فکر می کردند می توانند با اقدامات خود مقاومت را از پای در بیاورند اما پس از ۷۵ روز از جنایات این رژیم و کشتارهای جمعی و سیاست زمین سوخته که اسراییل به راه انداخته مقاومت همچنان استوار در میدان حضور دارد و خسارت های سنگینی را به مقاومت وارد کرده است.

رییس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد: ملت فلسطین مقاومت بی نظیری را علیرغم بهای سنگینی که پرداخت کرده، از خود نشان داده است.

هنیه با اشاره به شهید شدن زنان و کودکان در غزه، گفت: صدها هزار خانه در غزه ویران شده است. علیرغم همه این اقدامات ملت فلسطین همچنان راه مقاومت را در پیش گرفته و در کنار آن قرار گرفته است تا این رژیم را شکست دهد.

وی با اشاره به سفر وزیر امورخارجه ایران به قطر پس از آغاز جنگ غزه، افزود: ما تقدیر خودمان را از اقای امیر عبداللهیان اعلام کرده ایم و این چهارمین سفر او پس از جنگ غزه است. در دیدار امشب نیز در خصوص اخرین تحولات جنگ غزه در سطح میدان و مقاومت و انسان دوستانه صحبت کردیم.

رییس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه در این دیدار در خصوص اخرین اقدامات سیاسی نیز گفت‌وگوهایی را انجام دادیم، تصریح کرد: اقای امیرعبداللهیان نیز در خصوص اخرین تماس هایی که با کشورهای مختلف در رابطه با تحولات غزه داشته، سخن گفت.

هنیه در پایان تاکید کرد: این دیدارها مهم است و از مسئله غزه پشتیبانی می کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس