کد خبر 1557396
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کاروان خودرویی حامیان فلسطین در شیکاگو

تعداد زیادی از حامیان فلسطین برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه به صورت خودرویی در خیابان‌های شیکاگو آمریکا حضور پیدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 2
    درود بر شرفتون.آزادگان جهانید
    • عبدالله ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      1 0
      یوتیوب اگر سانسور نبود شاید می‌دانستی شیکاگو پاتوق عربها خصوصاً برادران فلسطینی شماست که عطایش را به لقایش بخشیدند؛ حالا چون فیل‌شان یاد هندوستان کرده از راه دور برایش پرچم تکان میدهند؛ نه بیشتر! شما هم لازم نکرده ملّت ایران اسلامی را کاسۀ داغتر از آش نمائید. پریروز -در دفاع مقدس- همین یمن و فلسطین به صدام یزید کافر سرباز می‌دادند. دیروز -در طغیان داعش- محبین أهلبیتِ پیمبر اسلام ص را ذبح میکردند. تا امروز هم به انفجار انتحاری در مساجدافغان مشغولند و مرزبانان شیعة را به خاک و خون کشیدند. کلّ بودجه و اسلحه مملکت امام زمان عج را به حماس و حوثي بدهی باز پیرو کودتای سقیفة ل است. خیال مکن آنکه در صفین در صف معاویة ل ایستاده با سمینهار تقریب به حق ملحق می‌گردد. و السلام
  • ساس ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    به شومن های پولبگیر و مزدور دلارپرست امریکایی دخیل بستن نشانه های کودنی است. همانطور که به مدیران بانکی و اقتصادی و صنعتی و سیاسی و مذهبی ایران دخیل بستن نشانه حماقت بود و هنوز هست. کشوری با ۲۶تریلیون دلار فروش سرمایه از ۱۳۵۷تا ۱۴۰۲ الان وابسته اقتصادی و نظامی و حتی فکری شرق و غرب عالم است. یعنی استراتژیست های ماورایی یکی از مجلات حساس ایران اینقدر ساده لوح و خودباخته و دستخالی اند که با نوکری الگوهای گلوبالیستی به تشنجات اجتماعی امریکا دلخوش کرده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس