به گزارش مشرق، کانال امریکانا در تلگرام با انتشار مطلبی به موضوع انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا و شرکت مردم و بخصوص جوانان در این انتخابات با توجه به اوضاع پیش آمده و همچنین حمایت آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه پرداخت و نوشت:

شبکه NBC در گزارشی اعلام کرد که بسیاری از جوانانی که در سال ۲۰۲۰ به بایدن رای دادند، اکنون متفاوت فکر می‌کنند. برای مثال جوانی به نام جیدن در کالیفرنیا ممکن است در سال ۲۰۲۴ رای ندهد، ایوان در ویسکانسین یک نامزد متفاوت می‌خواهد و پرو در فیلادلفیا فکر نمی‌کند که انتخابات مساله مهمی باشد و آنها مشاغل و عقاید متفاوتی دارند، اما همه آنها یک فکر مشترک دارند و آن هم اینکه آنها در مورد حمایت از بایدن در سال ۲۰۲۴ مطمئن نیستند.

طبق این گزارش، بر اساس نظرسنجی‌های اخیر، جوانان مانند گذشته از بایدن حمایت نمی‌کنند. در ماه نوامبر، یک نظرسنجی مهم نشان داد که بایدن و ترامپ در میان رای دهندگان ۱۸ تا ۳۴ ساله به هم نزدیک هستند، که تغییر بزرگی نسبت به انتخابات ۲۰۲۰ است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۷۰ درصد از رای دهندگان زیر ۳۵ سال مخالف مدیریت بایدن در جنگ غزه هستند. افرادی که در سال ۲۰۲۰ به بایدن رای دادند، اکنون از او ناراضی هستند، به خصوص در مورد مسائلی مانند تغییرات آب و هوایی، وام‌های دانشجویی و سقط جنین. چرا که بایدن در سال ۲۰۲۰ رای دهندگان جوان را به میزان زیادی جذب کرد، اما برخی از آن‌ها احساس می‌کنند که او به وعده‌های بزرگ خود عمل نکرده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس