شمار شهیدان غزه از ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر فراتر رفت

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: مجروحان در جنوب غزه به علت عدم امکان درمان جان می‌دهند.

به گزارش مشرق، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: مجروحان در نتیجه عدم امکان ارائه خدمات پزشکی به آنها در جنوب غزه جان می دهند.

وی افزود: اشغالگران مانع از خروج مجروحان به خارج از غزه برای درمان می شوند و با این کار آنها را می کشند. ممانعت از خروج زخمی شدگان سلاحی جدید برای کشتن مجروحان است.

از سوی دیگر مرکز حقوق بشری اروپا مدیترانه ای اعلام کرد: حدود ۴۵۰ فلسطینی که جراحت شدید دارند در شمال غزه در منازل خود در محاصره هستند و دسترسی به دارو و درمان ندارند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ فلسطینی دیگر در مناطق مختلف این باریکه در حمله های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر سازمان ملل بیان کرد: غزه خطرناک‌ترین مکان برای زندگی کودکان است. نیاز به آتش‌بس فوری و پایدار در این منطقه وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    2 0
    عجز و لابه و التماس برای آتش بس معنی نداره راهی که حماس رفته رو باید کامل کرد
    • ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      1 0
      باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند
  • مهدی IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    چرا هیچ کشوری جلوی این کفتار صفتان رو نمیگیره بیش از ۵۰ کشور مسلمون اینقدر خوار و ذلیل شدن که اسرائیل کفتار صفت کاری کرده که جرات نکنن مقابلش بایستن،کجائی حاج قاسم کاش الان بودی و این رزالت رو نمیدیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس