یک گروه عراقی حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه را برعهده گرفت

گروه موسوم به «مقاومت اسلامی عراق» گفت که با پهپاد به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» و میدان گازی «کونیکو» حمله کرده است.

به گزارش مشرق، دقایقی بعد از انتشار اخباری مبنی بر حملات به پایگاه‌های آمریکا در سوریه، یک گروه عراقی مسئولیت این عملیات‌ها را برعهده گرفت.

گروه موسوم به «مقاومت اسلامی عراق» طی بیانیه‌ای گفت که رزمندگان آن در راستای مقابله با حضور آمریکایی‌ها در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، با پهپاد به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» و میدان گازی «کونیکو» حمله کردند.

عصر شنبه بود که دو پایگاه ائتلاف آمریکایی در مجاورت میدان گازی «کونیکو» و میدانی نفتی «العمر» در شمال شرق سوریه هدف چندین حمله قرار گرفت.

یک مقام در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) خبر داد که نظامیان این کشور در سوریه و عراق، از تاریخ ۲۵ مهر تا ۲۲ آذر، ۹۷ بار هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفتند.

مقاومت اسلامی عراق آمریکا را مسئول حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است که تا زمان تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه پایگاه‌های آمریکا را مورد حمله قرار خواهد داد.

یک گروه عراقی حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه را برعهده گرفت

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس