نظامیان صهیونیست ده‌ها زخمی و آواره را در حیاط بیمارستانی در غزه «زنده به گور» کردند

نظامیان اشغالگر صهیونیست با تخریب چادرهای آوارگان فلسطینی و زخمی‌های پناه برده به حیاط بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه با بولدوزر، ده‌ها تن از آنها را زیر آوار، زنده‌به‌گور کردند.

به گزارش مشرق از شبکه الجزیره، خبرنگار این شبکه در غزه گزارش داد نیروهای اشغالگر، با استفاده از بولدوزر چادرهای آوارگان در حیاط بیمارستان کمال عدوان را تخریب و همه کسانی را که در آنها پناه گرفته بودند به شهادت رساندند.

عماد زقوت، روزنامه نگار فلسطینی در این باره گفت: پیکرهای بیش از ۲۰ شهید که توسط بولدوزرهای اشغالگران به شهادت رسیده اند همچنان در بیمارستان کمال عدوان است.

روسیا الیوم نیز به نقل از وزارت بهداشت فلسطین در غزه نوشت که اشغالگران صهیونیست هر جنبنده‌ای را در بیمارستان‌های کمال عدوان و العوده هدف قرار می‌دهند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین تأکید کرد: ارتش اشغالگر صهیونیست، بخش جنوبی بیمارستان را به‌طور کامل تخریب کرده است و ضمن هدف قرار دادن افراد، اقدام به تحقیر و سرکوب کادر درمان آن می‌کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    اگه فرمانده کل ارتش آمریکا بودم سکو نفتی ایران در خلیج را می زدم ایران تهدید به تلافی می کرد ۱ هفته مهلت می دادم اگه تهدیدش را عملی نکرد دیگه هیچ وقت به تهدیدش اعتنا نمی کنم دمار از روزگارش در میاوردم تهدیدش هم برایم تبدیل به جوک می شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس