انفجارهای شدید در شمال اراضی اشغالی

منابع خبری از بمباران جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی و به گوش رسیدن صدای انفجارهای شدید در شمال اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیسی در اطراف پادگان صهیونیستی «شومیرا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدای انفجارهای شدید در الجلیل علیا در شمال اراضی اشغالی به گوش رسیده است.

خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد که پادگان صهیونیستی «زرعیت» در شمال اراضی اشغالی به صورت مستقیم از سمت لبنان هدف گرفته شده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل علیا که در حال انجام حمله‌های پیش‌دستانه به جنوب لبنان و هدف‌قراردادن زیرساخت‌ها و مواضع حزب‌الله لبنان بوده با شلیک موشک ضدزره از سمت لبنان هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش این رژیم منطقه‌های گسترده‌ای از جنوبی لبنان را بمباران کرده‌اند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که شهرک عیترون ۳ مرتبه از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شده است. علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های الناقوره و الخیام و منطقه جبل الباط در حدفاصل شهرک‌های مارون الراس و عیترون را گلوله‌باران کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس