دولت و ملت ایران نگاه ویژه‌ای سوریه دارند

معاون اول رییس جمهور گفت: دولت و ملت ایران نگاه ویژه ای نسبت به سوریه دارند و آرامش، استقلال، موفقیت و رفاه مردم سوریه را از اولویت‌های خود می‌دانند.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نشست خبری مشترک با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه که ظهر امروز در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعد آباد برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: سفر آقای نخست وزیر سوریه و هیات همراه به تهران، برای هر دو کشور حائز اهمیت است و موجب دستاوردهایی خواهد بود.

وی افزود: در عین حال لازم است جنایات آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها در غزه را که از مصادیق بارز جنایت و نسل کشی است، محکوم کنیم و لازم است بالاخره جهان نسبت به آن ورود کند.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: در غزه شاهد جنایت‌هایی هستیم که در آن فقط کودکان و زنان را مورد کشتار قرار داده می‌شوند و چون دو هدفی که اسراییلی‌ها مورد برنامه خود قرار داده بودند محقق نشده است، آنها انتقام خود را زنان و کودکان می‌گیرند لذا لازم است که با این رژیم برخورد شود.

مخبر گفت: دولت و ملت ایران نگاه ویژه ای نسبت به سوریه دارند و آرامش، استقلال، موفقیت و رفاه مردم سوریه را از اولویت‌های خود می‌دانند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به حوادث و جنایاتی که این روزها توسط رژیم صهیونیستی در غزه اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: این روزها دنیا شاهد اتفاقاتی کم نظیر در تاریخ است و جنایاتی که در غزه علیه زنان و کودکان این کشور رخ می‌دهد در حقیقت جنایت علیه بشریت، نسل کشی و جنایت جنگی به شمار می‌رود که همگی از موارد اقدامات مجرمانه هستند اما متأسفانه مجامع بین المللی هیچ عکس العمل مناسبی در برابر این جنایات از خود نشان نمی‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    2 0
    آقای مخبر نظر دولت شاید همونی باشه که شما میگین ولی نظر ملت این نیست حتی مخالف شما فکر میکنن وبا فدا شدن جونای ایران بخاطر حفظ کردن بشار اسد در قدرت مخالفن مردم سوریه نمی خواهند بشار را زور که نیست ینفر زندگیه مردم یه کشورو آتیش زده بخاطر فقط قدرت ‌سلطنت خودش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس