ساکنان تل‌آویو: ما را از راکت‌های غزه نجات دهید

صهیونیست‌های ساکن تل‌آویو در دادخواستی به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، خواستار محافظت از جانشان در مقابل راکت‌های غزه شدند.

به گزارش مشرق، صهیونیست‌های ساکن جنوب تل‌آویو دادخواستی به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی علیه جبهه داخلی و شهرداری تل‌آویو دادند و خواستار محافظت از آن‌ها در مقابل راکت‌های غزه شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۱۱ هزار راکت و موشک از نوار غزه به سرزمین های اشغالی شلیک شده است. تل آویو شب گذشته نیز شاهد حملات موشکی مقاومت فلسطین بود.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته به کشته شدن ۹ افسر و نظامی خود در نبردهای نوار غزه اعتراف کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز همچنین از کشته شدن یک افسر دیگر خود در اثر واژگونی خودروی نظامی او در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عمو ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    رژیم ملعون خودتان را مخاطب قرار بدهید که چه بلاهایی بر سر شهرهای فلسطین اشغالی و زنده و مرده این مردم در می آورد . با رژیم ملعون خودتان مقابله سخت کنید همانطور که قبل از جنگ غزه در خیابانها بودید و زیر موشکباران رژیم فاسد صهیونیستی بر مردم خودش مقاومت می کردید باز در همه جهان این فاسدان و متظاهرین و کفّار را از بین ببرید .
  • Hamid ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    روزی هزار نفر دارن تو غزه شهید میشن حالا چندتا سگم بمیرن چیزی عوض نمیشه یجوری تیتر زدید انگار حماس متجاوز نه اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس