کد خبر 1552522
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با ۴۴ هزار و ۲۹ واحد افزایش معادل ۲ و ۸ صدم درصد به دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۲۲۸ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۹ هزار و ۹۳۸ واحد افزایش معادل یک و ۳۶ صدم درصد در محدوده ۷۴۱ هزار و ۳۸۹ واحد قرار گرفت.

نمادهای فولاد، فارس، تاپیکو، فملی، شپنا، ومعادن و شستا از نمادهای تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای وتجارت و واتی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای فولاد، شستا، شپنا، خگستر، وخارزم و غشصف‌ها و حکشتی هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۲۹ واحد افزایش به عدد ۲۶ هزار و ۵۹ واحد رسید.

رشد ۴۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

نمادهای بپاس، آریا، هرمز، شگویا و وسپهر از نمادهای با تاثیر مثبت و نمادهای انتخاب، سغدیر، تماوند و سدبیر از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۴۹۸ نماد مثبت برابر ۳۰۶ نماد منفی بود. ۷۴ صف خرید مقابل ۴۳ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۳۲۰ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۱۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون سهام را به ارزش ۷ هزار و ۷۳ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۴۶ میلیارد دلار بود.

رشد ۴۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 0
    رشد بورس در دو سال اخیر از دروغ های بزرگ است ظلم بی حد و حصر در بورس در این دو سال استمزار داشته و ارزش سهام مردم با احتساب تورم از یک پنجم تا حتی یک دهم کاهش داشته است خدا سزایتان را بدهد ای مقصرین ظالم
  • احمد ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    در دولت روحانی شاخص حوالی 1200 ایستاده بود و در زمان رئیسی روی 2200 و بالاتر نمی رود!! وزیر اقتصاد که خیلی ادعای تسلط به اقتصاد دارد بفرمایند چرا با بالا رفتن شاخص مخالفند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس