کد خبر 1552064
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
خبر خوشی که به سرمربی تیم ملی رسید

با وجود غیبت علیرضا جهانبخش در بازی با فاینورد برای دومین هفته متوالی این بازیکن به زودی شرایط بازی پیدا خواهد کرد و می‌تواند همراه تیم ملی در جام ملت‌ها به میدان برود.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش در جریان بازی با هنگ کنگ در استادیوم آزادی در تهران آسیب دید و بعد از این بازی اردوی تیم ملی را ترک کرد. او برای دومین هفته متوالی در ترکیب فاینورد به میدان نیامده است و این موضوع نگرانی‌هایی برای کادر فنی تیم ملی به خصوص امیر قلعه‌نویی ایجاد کرده است.

علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت در بازی تیم ملی در برابر ازبکستان هم غایب بود. با این حال بر اساس گزارش‌های ارایه شده به کادر فنی تیم ملی علیرضا جهانبخش می تواند همراه دیگر بازیکنان تیم ملی به دوحه سفر کند و در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید.

مصدومیت علیرضا جهانبخش کشیدگی از ناحیه همسترینگ است و به همین بهانه ممکن است در یکی دو بازی آینده تیم باشگاهی‌اش هم به میدان نیاید اما در نهایت همراه تیم ملی راهی دوحه خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    مشرق داشتی میومدی خونه سر رات اسفناق بخر اسفناق خوب بخرا میخام بورانی درست کنم یکی میگفت اسفناق بلند برا بورانی یا تخم مرغ اسفناق بهتره آهان راستی رشته ماکارونی هم بخر میخام اسپاگتی درست کنم و میدونی که اسپاگتی اسم خارجی ماکارونیه
  • پریسا متفکر ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 0
    به ضرس قاطع میگم ژاپن مقتدرانه قهرمان آسیا خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس